شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: رفع مشکلات اقتصادی امری نیست که دولت نتواند از عهده آن برآید، با این وجود خود جامعه نیز برای عبور از این پیچ تاریخی وظیفه خطیری برعهده دارد و باید با برنامه‌های اصلاحی دولت در حوزه اقتصاد هماهنگ باشند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، دشمن مترصد کوچک‌ترین روزنه برای ایجاد ناامنی است، لذا باید در گفتار و اعمال خود بسیار دقیق و هوشمندانه عمل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: هیچکس نمی‌تواند منکر مشکلات اقتصادی در کشور باشد، ولی نباید تنها نگاه ما به این موضوع خلاصه شود، دشمن می‌خواهد با پررنگ کردن مشکلات معیشتی بستر نافرمانی مدنی در داخل را برای توطئه‌ای دیگر مهیا کند.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: رفع مشکلات اقتصادی امری نیست که دولت نتواند از عهده آن برآید، با این وجود خود جامعه نیز برای عبور از این پیچ تاریخی وظیفه خطیری برعهده دارد و باید با برنامه‌های اصلاحی دولت در حوزه اقتصاد هماهنگ باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پایان سال و فرا رسیدن سال جدید، یادآور شد: در شرایط کنونی متأسفانه برخی خانواده‌ها به علت مشکلات مالی توانایی تأمین نیازهای معیشتی خود را ندارند، بنابراین از خیرین و نیکوکاران درخواست می‌کنیم که بار دیگر به میدان بیایند و یاری‌گر قشر کم درآمد جامعه باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران خاطرنشان کرد: طبق مبانی اسلامی، دینی و انسانی، عید و جشن زمانی برای ما ارزش واقعی خواهد داشت که شادی هایمان را بین هم تقسیم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha