سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ اولین کنفرانس معارضان رژیم آل خلیفه در خارج، همزمان با دوازدهمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با حضور متفکران، سیاستمداران، فعالان و روحانیون بحرینی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اولین کنفرانس معارضان رژیم آل خلیفه در خارج، همزمان با دوازدهمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با حضور متفکران، سیاستمداران، فعالان و روحانیون بحرینی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش که عنوان "اراده، عمل و تغییر" به خود گرفت، در خصوص راه های ترویج فعالیت های مخالفان در خارج و تعیین ساز و کار ارتباط بین مخالفان در جهت ارائه طرح ها و افکار بحث و گفت‌وگو کردند.

در بیانیه این کنفرانس ضمن تأکید بر اینکه مسئله بحرین یک مسئله سیاسی است و تنها منحصر در بعد حقوقی و مسائل معیشتی نیست، با تمامی اقدامات فتنه گرانه و طایفه ای مخالفت شد.

این کنفرانس بر حمایت از تلاش های ملّی گروه های معارض با گرایش های مختلفی ایدئولوژی و سیاسی و یاری زندانیان و حمایت از خانواده های شهدا تأکید کرد و سیاست های کشور های حامی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه و سر پوش گذاشتن بر جنایت های آن را محکوم نمود.

کنفرانس معارضان بحرینی با مسئله فلسطین اعلام همبستگی و با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد و این مسئله را یک مسئله اصلی و بنیادین عنوان کرد.

این کنفرانس، پروژه های خطرناک یهودی سازی که رژیم بحرین با همکاری با رژیم صهیونیستی در پیش می گیرد را رد کرد و با پیشنهاد های مادّی برای فروش اموال به صهیونیست ها مخالفت کرد.

این کنفرانس از زندانیان انقلاب و رهبران انقلاب که حماسه بی نظیر مبارزه به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بحرین IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    چرا معلوم نیس در کدوم کشور و کدوم شهر برگزار شده؟ این چه خبر ناقصیه
    • مسئله محور CA ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
      0 0
      گزارش خبرگزاری حوزه ترجمه خبر از عربی است [المؤتمر السياسي الأول للمعارضين السياسيين والنشطاء في أوروبا و استراليا و أميركا (فبراير ۷, ۲۰۲۳)]. این اولین کنفرانس معارضان رژیم آل خلیفه در خارج بود (شرکت کنندگان از اوروپا، استرالیا و آمریکا / ۵ فوریه ۲۰۲۳ / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱). شایدحضوری و مجازی برگزار شد. با این خبر، ما هم در داخل ایران و خارج ایران هم صدا میشویم! شهید مصطفی صدرزاده گفت :«پیام اینه که با هم باشیم ... یک صدا، یک دل، یک نیت ... اگر همه یک صدا و یک دل و یک نیت شدیم، به فاطمه زهرا در هر عملیاتی پیروزیم!» ما اگر می خواهیم مسئله محور باشیم، باید محور و مسئله ما فلسطین باشد. امام خامنه ای گفتند فلسطین مهمترین محور وحدت جهان اسلام است. رژیم آل خلیفه و صهیونیستی را محکوم میکنیم! با شیطان هم صدا نشویم! با شیطان مشارکت نکنیم! از فلسطینِ مظلوم حمایت کنیم! با موسی مشارکت کنیم! با مردم مقاومت مشارکت کنیم! مجاهدت و مقاومت در همه استان های ایران ادامه دارد – چه در داخل 🇮🇷، چه در خارج! مدیحه‌سرائی مداح بحرینی آقای حسین الاکرف در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب را (با ترجمه!) ببینیم (https://www.aparat.com/v/lVx1U)! دشمنان بشر مشغول در سازمان های باطل خودشان هستند! هر چه مشغولتر، بهتر. ما هم مشغول مجاهدت و مقاموت در سازمان ملل حسین(ع) هستیم! ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم! رَبَّنَا آمَنَّا بِمَا أَنزَلْتَ وَاتَّبَعْنَا الرَّسُولَ فَاكْتُبْنَا مَعَ الشَّاهِدِينَ! چند تابعیتی نباشیم! «آن ‌چنان بین امت واحده‌ی اسلامی تفرقه ایجاد نموده‌اند که خدا می‌داند، هر کدام نسبت به دیگری اجنبی و بیگانه، و تبعه‌ی هر دولت در کشور دیگر اجنبی و نیازمند به گذرنامه و یا اجازه‌ی اقامت است. و همه‌ی این کارها برای تحکیم سیطره‌ی کفار بر ممالک اسلامی است (در محضر بهجت، ج٣، ص١۴۵)( https://bahjat.ir/fa/content/11796). چند تابعیتی نباشیم! از آمریکا پیروی نکنیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! از خط و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! فَاتَّبِعُوا ملة محمد (ص)! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! 🇮🇷🌏🇵🇸