دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله رضا رمضانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: اگر جریان مهدویت را با زبان قوم در عرصه بین‌الملل معرفی کنیم بدون تردید پیروز میدان در عرصه جهانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) شامگاه شنبه در هشتمین مجمع عمومی انجمن علمی مهدویت که در دبیرخانه انجمن های علمی حوزه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: امروز جریان مهدویت، اصل مهمی است که باید با ادبیات بین الملل در اقصی نقاط جهان مطرح گردد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر ۹۵ درصد امکانات و فناوری های روز دنیا در اختیار جناح مقابل است و در روایت گری خیلی قوی ورود داشته اند، فیلم های هالیوودی با موضوع آخرالزمان و نشان دادن روحیه خشن از مسلمان بر اساس احادیث تحریف شده توسط جاعلان دستاورد امروز امپراطوری رسانه ای غرب است.

وی خطاب به طلاب، اساتید و صاحب نظران عرصه مهدویت و همه فعالان این عرصه تصریح کرد: اگر بخواهیم پیروز این میدان شویم، باید با بهره گیری از ظرفیت های علمی و دانشی که داریم و همچنین ظرفیت طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی العالمیه و حتی نمایندگی ها و نماینده های فعال مجمع جهانی اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف جهان، جریان مهدویت را با زبان قوم در دنیا معرفی کنیم و در ورای آن توسعه معرفت، عدالت، اخلاق و معنویت را پیاده سازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی تأکید کرد: تبیین جریان مهدویت با ادبیات بین المللی ظرفیت عظیمی است که دشمن از آن هراس دارد و لذا باید به این مهم فعال تر و پرتلاش ترحرکت کنیم، نباید نشست و ادعای ترویج و تبلیغ مهدویت را داشت، باید بلند شد و دید که امروز جایگاه مهدویت در عرصه بین الملل کجاست و چه تعداد منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستند؟

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha