دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام لبخندان / هرمزگان

حوزه/ مدیر مؤسسه اندیشه های صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: به زودی دفتر صحیفه سجادیه در مرکز استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت به جامعه هدف عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد علی لبخندان مدیر اجرایی دوازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) هرمزگان امروز چهارشنبه ۱۰اسفند در این کنگره بین‌المللی که در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد در گزارشی از فعالیت های این کنگره، اظهار داشت: کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) دوازده سال پیش با شعار «صحیفه سجادیه می تواند در مسیر بندگی خدا ما را کمک کند» آغاز بکار کرد.

وی افزود: امام سجاد (ع) چهره ای از بندگی خدا را با وجود شرایط سخت به ما معرفی کرده است.

مدیر موسسه اندیشه های صحیفه سجادیه یادآور شد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با هدایت های نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با کمک های جامعة المصطفی العالمیه در بیش از ۵۰کشور در جهان فعالیت با موضوع صحیفه سجادیه دارد.

حجت‌الاسلام لبخندان ادامه داد: در کنار فعالیت های علمی کنگره، غافل از مسائل اجتماعی و فرهنگی نبوده و مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم راه اندازی شده و ۸۰طلبه سطح سه به بالا مشغول به تحصیل و پژوهش پیرامون شخصیت امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه می باشند.

وی اظهار کرد: فعالیت کنگره در دو مقطع میلاد و شهادت امام سجاد (ع) انجام می گیرد و در همه شهرستان های استان فعالیت دارد و از خصوصیات بارز آن تاکنون ۱۵پیا مراجع، ۲۵کتاب تخصصی، ۲هزار مقاله علمی و ۱۰جلد کتاب از مقاله های برتر به چاپ رسیده است.

مدیر مؤسسه اندیشه های صحیفه سجادیه خاطرنشان کرد: به زودی دفتر موسسه صحیفه سجادیه در مرکز استان هرمزگان افتتاح خواهد شد و دوره های کوتاه مدت و بلند مدت به جامعه هدف ارائه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha