پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر / جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه پس از تصویب طرحی در شواری فرهنگ عمومی، رسانه‌ها باید میزان تحقق آن را از مسئولان پیگیری کنند، گفت: به طور مثال در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد تا ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار جوانان قرار گیرد، اما آن طور که باید بعد از 6 ماه، این موضوع محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع تعدادی از بانوان فعال در حوزه رسانه استان، با بیان اینکه نیازمند فعالیت جدی قرارگاه‌های فرهنگی در جامعه هستیم، اظهار داشت: بسیج رسانه با استفاده از ظرفیت بالایی که دارد، می‌تواند این بستر را برای انجام کار فرهنگی در استان و کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه از طریق تولید محتوا می‌توان به توسعه فرهنگ در جامعه کمک کرد، گفت: نسل جدید باید با دستاوردها و واقعیت‌ها آشنا شود و تحقق این موضوع بر عهده اهالی رسانه و خصوصا بسیج رسانه است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه استان همدان دارای بانوان نخبه بسیاری در عرصه‌های مختلف است، یادآور شد: متأسفانه آن طور که باید، نتوانسته‌ایم بانوان نخبه و توانای استان را به جامعه معرفی کنیم و از ظرفیت و علم آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با معرفی بانوان نخبه، نگاه و رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به جامعه بانوان به خوبی مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه پس از تصویب طرحی در شواری فرهنگ عمومی، رسانه‌ها باید میزان تحقق آن را از مسئولان پیگیری کنند، گفت: به طور مثال در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد تا ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار جوانان قرار گیرد، اما آن طور که باید بعد از 6 ماه، این موضوع محقق نشده است.

وی افزود: در یکی از مناطق کم برخوردار که جمعیت چند هزار نفری از نوجوانان در آنجا حضور دارند، علیرغم وجود چندین سوله خالی در آن منطقه، اما متاسفانه حتی یک باشگاه نیز برای استفاده جوانان وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خطاب به اهالی رسانه استان یادآور شد: خواهش بنده از اهالی رسانه این است که از مسئولان و متولیان در عرصه‌های مختلف، رفع مشکلات مردم را مطالبه کنند و پیگیر فعالیت‌های انجام شده باشند.

وی با بیان اینکه سال‌هاست یکی از نیازمندی‌های همدان وجود مکان مناسبی برای ورزش و تفریح بانوان است، یادآور شد: با وجود آنکه بارها نسبت به این موضوع تذکر داده‌ایم، اما این موضوع چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه حس فساد، بیشتر از خود فساد در جامعه اثر گذار است، گفت: در طول ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی مدیران بسیاری در کشور حضور داشته‌اند که با تمام وجود و توان برای خدمت به مردم تلاش کرده‌اند، بنابراین خوب است که رسانه‌ها این مدیران و کارمندان موفق را به جامعه معرفی کنند و اگر مدیری به معنای واقعی به مردم خدمت کرد، از او تقدیر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha