شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر /  افتتاحیه‌ مرکز مشاوره‌ خانواده‌ مهر

حوزه / مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر با اشاره به فعالیت ۸ مرکز مشاوره‌ای در کنار هم در محل دفتر امام جمعه همدان، گفت: تمامی خدماتی که در مناطق کم برخوردار و روستایی ارائه می‌شود، به صورت رایگان است و مشاوره‌های فردی در مرکز نیز با حداقل چهل درصد تخفیف انجام می‌شود.

علی اکبر کامرانی صالح مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره‌ خانواده‌ مهر در همدان، اظهار داشت: مرکز مشاوره‌ خانواده‌ مهر، یکی از هشت مرکزی است که زیر نظر مرکز جامع تحکیم خانواده استان همدان در حال فعالیت می‌باشد.

وی افزود: مرکز مشاوره‌ سماح، مرکز مشاوره سایبان مهر، انجمن مطالعات روان درمانی، موسسه‌ طلوع آفرینان بهار اندیش، مرکز مشاوره حس ناب زندگی و مرکز مشاوره مأوا، از دیگر مراکزی هستند که در اماکن مختلف همدان در حال فعالیت هستند، اما در حال حاضر با یک پرچم که همان مرکز جامعه تحکیم خانواده است، کار را شروع کرده‌اند.

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر، با بیان اینکه ۱۰۰ روانشناس ارشد و دکترا جذب این مجموعه شده‌اند، گفت: دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های مختلفی برای این مشاوران برگزار شده تا در رابطه با حوزه کاری خود بهترین عملکرد را داشته باشند، ضمن اینکه تمام مشاوران به صورت جهادی در حال خدمت رسانی هستند.

اقدامی جالب برای انجام مشاوره‌های تخصصی در همدان / دفتر امام جمعه‌ای که به محلی برای رفع مشکلات جوانان تبدیل شده است

وی به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و یادآور شد: در بحث کودک و نوجوان، ازدواج، خانواده، پیشگیری از اعتیاد، جمعیت، مداخله در بحران، مطالعات و تحقیقات بالینی و سواد رسانه و فضای مجازی کارگروه‌های تخصصی برگزار شده و متناسب با این تخصص نیز روانشناسان را به مناطق مختلف از جمله روستاهای مختلف استان ارسال کرده‌ایم.

کامرانی صالح، با اشاره به حضور مشاوران این مرکز در بیش از هفتاد روستا، اظهار کرد: همچنین حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، محلات، مساجد، فرهنگسراها و ادارات مختلف شهرستان‌های استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام مراکز مشاوره در کنار هم به دنبال رسیدن به یک هدف اصلی هستیم، گفت: تمامی خدماتی که در مناطق کم برخوردار و روستایی ارائه می‌شود، به صورت رایگان است و مشاوره‌های فردی در مرکز نیز با حداقل چهل درصد تخفیف انجام می‌شود.

مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده سایبان مهر، با تقدیر از همراهی‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان، یادآور شد: محل این مرکز، در ساختمان آدینه، محل سابق دفتر امام جمعه همدان است که توسط نماینده ولی فقیه در استان در اختیار این مرکز قرار گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha