دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر در یادواره شهدای بردستان

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: انتظار به معنای آماده باش و گوش به فرمان امام بودن است و شهدا منتظران واقعی امام زمان(عج) بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز در مراسم یادواره شهدای گمنام و ۲۴ شهید شهر بردستان، با تبریک ایام ولادت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: انتظار به معنای آماده باش و گوش به فرمان امام بودن است و شهدا منتظران واقعی امام زمان(عج) بودند.

امام جمعه دیّر افزود: شهدا برای تحقق اهداف مد نظر امام زمان(عج) و زمینه سازی برای ظهور، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با تاکید براینکه شهدا مشعل های فروزانی هستند که راه را به ما نشان می دهند، بیان داشت: حضور ما در یادواره شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهدا را الگوی خود قرار دهیم، گفت: از شهدا درس ولایت مداری، ایثار، فداکاری و دفاع از ارزش ها را بیاموزیم.

وی با تاکید بر پاسداری از ارزش ها و آرمان های شهدا، خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین وظیفه ما پاسداری از ارزش هایی است که شهدا جانشان را در آن راه فدا کردند.

امام جمعه دیّر تاکید کرد: شهدا زندگی جاودانه دارند و خداوند رزق و روزی آنها را می دهد و ما نیز در زندگی باید از شهدا پیروی کنیم.

وی با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، عنوان کرد: امروز دچار جنگ ترکیبی دشمن هستیم و دشمنان از طریق فضای مجازی و جنگ ترکیبی و شناختی می خواهند نظام اسلامی را که حاصل خون شهدا است، از ما بگیرند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: کسانی می توانند بگویند در راه شهدا هستند که از نظام اسلامی دفاع کنند و مقابل فتنه های دشمنان بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha