جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: دشمن به دنبال تعطیلی علم در کشور ما می باشد و می داند پیشرفت علم در ایران چندین برابر دنیا است و از سایر کشورها سبقت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در مراسم جشن نیمه شعبان کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: اگر امید نبود انسان ها زنده نمی مانند، اما امروز دشمن با ناامیدی و دسیسه هایی چون مسمومیت و اغتشاشات به دنبال توقف ملت ما هستند و از بالندگی این نظام حسادت می کنند.

وی افزود: دشمن به دنبال تعطیلی علم در کشور ما می باشد و می دانند پیشرفت علم در دنیا چندین برابر دنیا است و از سایر کشورها سبقت گرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: انتظار برای انسان امیدی برای دنیای بهتر است و شیطان همواره به دنبال ایجاد ناامنی روانی در جامعه است.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه انتظار مطلوب باعث حرکت انسان می باشد و الهام بخش است افزود: امروز باید به دنبال تربیت فرزندی باشیم که در مسیر نظام مهدوی قدم بگذارد و حرکت نماید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه انتظار همیشگی است، خاطرنشان کرد: انتظار عقل را پرورش می دهد و جریان مقابل آن به دنبال جهل است.

وی گفت: انتظار سازنده است و سبب حرکت و تحول می شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha