سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سنجان

حوزه/به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان و کانون نورالثقلین شهید کبیری ویژه برنامه جشن خانواده ریحان و جشن نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز جشن خانواده ریحان و نیمه شعبان با حضور اساتید و خانواده هایشان، پیشکسوتان، خانواده شهدا، کادر، فارغ التحصیلان و طلاب و دانش آموزان دوره متوسطه روستای گوار و قاسم آباد در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان برگزار شد.

خانم لیلا مجیدی از مبلغین طرح امین بیان کرد: رویکردها، جهت و روح حاکم بر زندگی هستند که زندگی بر اساس آن ها شکل می گیرد و هویت می یابد.

وی تصریح کرد: رویکرد زندگی مهدوی یک چیز بیشتر نیست و آن تلاش در جهت کسب رضایت ولی خدا است. این تلاش، تلاش مقدسی است که با «درک حضور» امام زمان علیه السلام شکل گرفته و عینیت می یابد.

مجیدی در ادامه به راه کارهای تقویت رابطه خانواده و فرزندان با مهدویت اشاره کرد.

وی گفت: راهکارهای زیادی در این باره وجود دارد از جمله: ۱.معرفت به امام عصر(علیه السلام) باید تلاش کنیم که امام عصر خود را خوب بشناسیم و خوب بشناسانیم. ۲. عمل به معرفت امام عصر (علیه السلام). باید سعی نماییم به آنچه معرفت پیدا کردیم عمل کنیم. ۳.نباید از مسئله دعا غافل شویم، هم در حق خود، هم در حق امام عزیزمان دعا کنیم.

در ادامه با مدیحه سرایی خانم نوبختی همراه با پخش کلیپ، مهمانان با امام زمان( عجل الله تعالی‌فرجه الشریف) تجدید عهد و بیعت کردند.

در پایان خانم معصومه امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) به طور ویژه با دانش آموزان در مورد شرایط پذیرش حوزه های علمیه خواهران در قالب پرسش و پاسخ سخنرانی کرد و با اهدای بسته های فرهنگی و هدایایی به رسم احترام از حضورشان تقدیر و تشکر کرد.

جشن «خانواده ریحان» در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) استان مرکزی برگزار شد

جشن «خانواده ریحان» در مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) استان مرکزی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha