سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ نشست آیت‌الله اعرافی و استاندار لرستان

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین بود در برابر همه‌ی مستکبران عالم، ملت آزاده و عزیز ایران با تبعیت از رهبری عزیز از سلاله‌ی پاک رسول الله پرچم آزادگی و معنویت را بر افراشته و زمینه‌ی بروز اراده‌ی الهی در زمین شدند و حکومتی تشکیل دادند که چشم امید مستضعفان جهان به آن دوخته شده است.

اینکه مستضعفان وارثان زمین خواهند بود وعده الهی است و این مهم با پیشوایی، حضرت بقیه الله (عج) به وقوع می‌پیوندد، ملت بزرگ ایران اسلامی به واسطه لطف الهی زمینه ساز انقلاب عظیم مهدوی خواهند بود و در هنگام فرج حضرت، این ایران اسلامی است که با تمام امکانات و استعداد خود، در رکاب حضرت، برای بسط عدالت و ایجاد حکومت وعده داده شده، خالصانه خواهد ایستاد.

نیمه شعبان، سند و مفر بالندگی و زندگی معنوی و امید برای ملت های در یوغ است و جمهوری اسلامی با عبور از تنگناها و مزاحمت‌هایی که ایادی طاغوت جهانی برایش پیش می‌آورند، زمینه‌ی ظهور را به اراده‌ی الهی فراهم می‌آورد.

اینجانب، نیمه شعبان سالروز ولادت «ولی الله اعظم» حضرت مهدی موعود (عج)را به هم استانی‌های خود این بی ریاترین شیعیان و ملت ایران و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha