یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

فرخنده سالروز ولادت حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) که بعنوان روز سربازان گمنام آن امام منتظَر نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از مبارزات و مجاهدات این سربازان بی‌نام و نشان تجلیل گردد.

توفیق خدمت در این نهاد مقدس همراه با مسئولیت خطیری که بر دوش آنهاست حکایت از مشی مومنانه و فعالیت مجاهدانه آنان دارد، سربازانی که تمام وجود و زندگی خود را بدور از هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای وقف مردم نموده‌اند و در راستای حفظ کیان انقلاب اسلامی و تأمین امنیت و آسایش جامعه جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده‌اند.

یقیناً این افتخار آفرینی در سایه تقوا و پرهیزکاری و توسلات مخلصانه به ساحت با عظمت امام زمان(عج) و حول محور فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بوده است و قطعاً ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی قدردان زحمات و مجاهدات این عزیزان هستند.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان این مرز و بوم همگام با استکبار جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل جنایتکار، به شیوه‌های گوناگون بارها و بارها در صدد صدمه زدن به مردم و نظام برآمده‌اند، اما با عنایت خداوند متعال و توجهات و الطاف خاصه حضرت ولیعصر(عج) همه نقشه‌های آنان نقش برآب شده و ضمن کمک به امنیت پایدار کشور و استان و خارج از مرزها، همواره باعث ناامیدی و شکست توطئه‌های شوم و ننگین دشمنان این مرز و بوم بوده‌اند.

در حقیقت نقش کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و منافع ملی، ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

اینجانب فرا رسیدن هفته گرامیداشت سربازان گمنام حضرت امام عصر(عج) را به همه جهادگران سخت‌کوش در وزارت اطلاعات به ویژه مدیران و کارکنان پرتلاش و با انگیزه اداره اطلاعات استان لرستان و جامعه اطلاعاتی استان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای آنان پاداش بیکران و توفیقات روز افزون با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را خواستارم.

سید احمدرضا شاهرخی
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ برابر با ۱۴ شعبان ۱۴۴۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha