دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / جشن عمامه گذاری جمعی از طلاب همدانی

حوزه / استاد حوزه علمیه همدان گفت: امروز زمان بیان شاخصه‌های منتظران و ترویج فرهنگی مهدویت در جامعه است و در این راستا رسانه و به خصوص صدا و سیما نقش به سزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امروز همزمان با میلاد امام زمان(عج) در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، ۱۳ نفر از طلاب همدانی، معمم شدند.

امروز زمان تبیین شاخصه‌های منتظران در جامعه است

در آغاز این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن طاهری از اساتید حوزه علمیه همدان، با تبریک نیمه شعبان، اظهار داشت: متأسفانه امروز با هجمه شدید دشمنان در عرصه مهدویت روبرو هستیم و لذا لازم است تا خود را برای مقابله با نقشه‌های دشمنان آماده کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها باید پای کار بیایند، گفت: امروز زمان بیان شاخصه‌های منتظران و ترویج فرهنگی مهدویت در جامعه است و در این راستا رسانه و به خصوص صدا و سیما نقش به سزایی دارد.

استاد حوزه علمیه همدان با تأکید بر اینکه باید خود را برای ظهور آماده کنیم، یادآور شد: دشمن از هر نقشه‌ای برای ضربه زدن به اسلام و اعتقادات ما استفاده می‌کند، بنابراین لازم است تا برای مقابله با دشمنان در این میدان نبرد خود را مجهز کنیم و اجازه میدان داری به دشمنان را ندهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha