دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / حشن میلاد امام زمان در همدان

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به برپایی موکب حوزه علمیه همدان در مراسم روز گذشته جشن نیمه شعبان در پیاده راه اکباتان، گفت: یکی از غرفه‌های مراسم دیروز که با استقبال خوب اقشار مختلف مردم، خصوصا کودکان و نوجوانان روبرو شد، موکب حوزه علمیه همدان بود.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برپایی موکب حوزه علمیه همدان در مراسم روز گذشته جشن نیمه شعبان در پیاده راه اکباتان، اظهار داشت: یکی از غرفه‌های مراسم دیروز که با استقبال خوب اقشار مختلف مردم، خصوصا کودکان و نوجوانان روبرو شد، موکب حوزه علمیه همدان بود.

وی افزود: پاسخگویی به شبهات، تبیین مسائل مربوط به مهدویت و ظهور، ارائه توضیحاتی در مورد پذیرش حوزه‌های علمیه و برگزاری برنامه‌های مناسب کودکان با استفاده از طلاب فعال در این عرصه، از جمله برنامه‌های موکب‌ حوزه علمیه همدان در جشن نیمه شعبان بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با تأکید بر لزوم ارتباط گیری طلاب با قشر جوان و نوجوان، یادآور شد: قطعا بیان مسائل روز و برطرف کردن شبهات و درگیری‌های ذهنی نسل جوان در شرایط امروز بسیار ضروری است و لذا برگزاری چنین مراسم‌هایی در سطح شهر می‌تواند در عرصه تبیین معارف اهل بیت(ع) بسیار موثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha