دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1075514
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
غرفه طلاب شهرستان نهاوند

حوزه/ حجت الاسلام مولوی با بیان اینکه در نهاوند همزمان با دیگر شهرستان‌های استان همدان روز نیمه شعبان موکب‌های مختلفی برپا شده بود، گفت: پاسخگویی به سؤالات شرعی، تصحیح قرائت نماز، مشاوره دینی، برگزاری نمایشگاه کتاب مهدویت از اقدامات طلاب بود.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با بیان اینکه در نهاوند همزمان با دیگر شهرستان‌های استان همدان روز نیمه شعبان موکب‌های مختلفی برپا شده بود، اظهار داشت: پاسخگویی به سؤالات شرعی، تصحیح قرائت نماز، مشاوره دینی، برگزاری نمایشگاه کتاب مهدویت از اقدامات انجام شده در غرفه طلاب نهاوند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام پذیرش حوزه‌های علمیه قرار داریم، طلاب از این فرصت به نحو احسن استفاده کردند و در گفت‌وگو با نوجوانان و والدین آنها به بیان نحوه ورود به حوزه و شرایط تحصیل در حوزه می‌پرداختند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند با اشاره به حضور پرشور مردم در جشن نیمه شعبان، یادآور شد: در کنار استقبال خوب مردم از غرفه طلاب نهاوندی، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهر نیز ضمن حضور در غرفه از دست اندرکاران آن تقدیر و برگزاری چنین مراسم‌هایی را نیاز نسل جوان و جامعه امروز خواند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha