جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محی الدین قوامی

حوزه/ دبیر جشنواره بین المللی سفیر گفت: با توجه به تمدید فراخوان جشنواره همایش حوزه و عرصه بین‌الملل (تجلیل از برترین‌های جشنواره) برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

حجت الاسلام سید محی الدین قوامی، دبیر جشنواره بین المللی سفیر (تقدیر از برترین های عرصه بین الملل) از تمدید جشنواره سفیر تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با توجه به استقبال فعالان حوزوی عرصه بین الملل از خواهران و برادران و حجم مستندات ارسالی برای ارزیابی در کمیته‌های تخصصی و درخواست مکرر برای تمدید مهلت ثبت‌نام، مهلت شرکت در جشنواره سفیر تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی افزود: با عنایت به تمدید فراخوان جشنواره به اطلاع می‌رساند، همایش حوزه و عرصه بین‌الملل (تجلیل از برترین‌های جشنواره) که قرار بود، دوشنبه ۲۲ اسفندماه سال جاری برگزار گردد به تعویق افتاد.

دبیر جشنواره بین المللی سفیر (تقدیر از برترین های عرصه بین الملل)گفت: زمان برگزاری همایش متعاقبا در سال ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: تمامی مستندات ارسالی شرکت کنندگان، تا سی ام بهمن ماه به دبیرخانه رسیده و در حال بررسی است کسانی که به تازگی قصد شرکت دارند به سایت مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه های علمیه به آدرس CICA.ISMC.IR مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم ثبت نام، مستندات خود را در همانجا بارگذاری کنند.

لینک صفحه ثبت نام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha