دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابلاغ سلام آیت الله اعرافی به طلبه جهادی همدانی

حوزه / مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه با حضور در منزل حجت الاسلام عزت پور دبیر گروه‌های جهادی حوزه علمیه استان همدان، ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی، از آخرین وضعیت درمانی و سلامتی حجت الاسلام عزت‌پور مطلع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه، به همراه حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان، حجج اسلام ملیحی و زارعی، صبح امروز با حضور در منزل حجت الاسلام عزت پور دبیر گروه‌های جهادی حوزه علمیه استان همدان، ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی، از آخرین وضعیت درمانی و سلامتی حجت الاسلام عزت‌پور مطلع شد.

حجت الاسلام علیخانی مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در دیداری که با آیت الله اعرافی داشتیم، ایشان جویای احوال حجت الاسلام عزت‌پور بودند و لذا امروز به با حضور در منزل این طلبه جهادی، سلام مدیر حوزه‌های علمیه را ابلاغ کرده‌ایم.

وی با تقدیر از خدمات حجت الاسلام عزت‌پور، خاطرنشان کرد: آیت الله اعرافی نگاه ویژه‌ای نسبت به طلاب و نیروهای جهادی داشته و دارند و در بسیاری از جلسات و دیدارها نیز از خدمات طلاب جهادی تقدیر و تشکر کرده‌اند.

حجت الاسلام عزت‌پور نیز در این دیدار، به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده توسط طلاب جهادی در عرصه کرونا و مشکلات تأمین آب در همدان پرداخت.

گفتنی است حجت الاسلام عزت‌پور در عرصه خدمت رسانی به مردم همدان در مشکل تأمین آب از ناحیه کمر با مشکل جدی روبرو شده است و در حال حاضر تحت درمان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha