دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم

حوزه/ هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله محمدی عراقی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در این دیدار، ضمن خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در این یک ماهه از عمر دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب، جایگاه این مجمع را مهم و تأثیرگذار برشمرد.

وی نگاه به اسناد بالادستی و ارتباط با بدنه حوزه و مسئولان را از جمله وظایف مجمع نمایندگان دانسته و با اشاره به ارزیابی از فعالیت گذشته مجمع و چاره جویی برای آسیب های احتمالی آینده، وظیفه هیأت رئیسه را ارتباط با طلاب و مسئولین استانی دانست و خواستار تشکیل کارگروه هایی برای رصد مسائل متناسب با شرایط زمان شد.

رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم ارتباط مجمع نمایندگان طلاب با جامعه‌ مدرسین را ممتاز دانست و خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه هم باید با طلاب و فضلا و هم با مسئولین حوزه ارتباط داشته باشد و با طرح ها و ایده ها بتواند در رفع مطالبه گری و نیازهای طلاب بکوشد.

توصیه‌های رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم به مجمع نمایندگان طلاب

همچنین در این دیدار گزارش مبسوطی از مجامع استانی و انتخابات کمیسیون‌ها و نیز فعالیت‌های هیئت رئیسه به حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی ارائه شد که از جمله آن: توصیف روحیه جهادی و فعالیت نمایندگان با طلاب و فضلای شهرستان ها و درخواست دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در این دیدار جهاد تبیین، رفع مشکلات طلاب، ارائه طرح ها و ایده های تأثیرگذار را وظیفه خود دانسته و بر موضوعات مطروحه تأکید کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار حجت‌الاسلام کردی از نمایندگان طلاب و فضلا به عنوان رابط مجمع نمایندگان طلاب با دفتر مقام معظم رهبری در قم معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha