جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: انتقاد اصولی، درست و به دور از غرض، زمینه‌ای برای شناسایی نارسایی‌ها و نیز توسعه در امور است و این مهم را باید مسئولان به خوبی درک کنند و بستر را برای مطالبه‌گری درست مردم مهیا سازند، تا شاهد مشکلات معیشتی که این روزها همه را اذیت می‌کند، نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فائق رستمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: تلاش، مجاهدت و از خودگذشتگی سربازان گمنام امام زمان(عج) همیشه عاملی برای خنثی شدن توطئه و نقشه‌های دشمنان این آب و خاک بوده است.

امام جمعه سنندج گفت: حفظ امنیت یک اصل مهم در کشور است، لذا برای داشتن امنیتی پایدار همه موظف هستند که در میدان باشند و اجازه عرض اندام را به معاندان و تجزیه طلبان را ندهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انتقاد اصولی، درست و به دور از غرض، زمینه‌ای برای شناسایی نارسایی‌ها و نیز توسعه در امور است و این مهم را باید مسئولان به خوبی درک کنند و بستر را برای مطالبه‌گری درست مردم مهیا سازند، تا شاهد مشکلات معیشتی که این روزها همه را اذیت می‌کند، نباشیم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال از بین بردن طبقاتی شدن جامعه و نبود فساد هستیم، باید در عمل این کار را انجام دهیم، لذا در این میان مسئولان وظیفه‌ای سنگین برعهده دارند.

امام جمعه سنندج گفت: امروز نسل جوان مطالبات به حقی از دولت دارند، جوان ما برای داشتن آینده‌ای روشن نیازمند شغل و مسکن است، بنابراین دولت موظف است که این موارد را برای نسل جوان مهیا کند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد: طبق نص صریح متون دینی، ریختن خون هر انسانی خلاف دیدگاه اسلام است، بنابراین در این ایام از خانواده‌ها می‌خواهیم که به خوبی از فرزندان خود مراقبت کنند و اجازه ندهند که مواد محترقه به سرگرمی آنها تبدیل شود.

امام جمعه سنندج گفت: دشمن تلاش بسیاری دارد که امنیت در کشور را از بین ببرد، بنابراین اولین فکری که به ذهن دشمن می‌رسد، ایجاد تفرقه دینی بین برادران شیعه و سنی است، لذا باید در برخورد با چنین شرایطی با بصیرت عمل کنیم.

ماموستا رستمی یادآور شد: در آستانه سال نو قرار داریم و بی‌گمان خانواده‌هایی هستند که در این روزها برای تأمین معاش خود در مضیقه می‌باشند، لذا به عنوان یک مسلمان نباید اجازه دهیم که مشکلات معیشتی برادران دینی ما را آزار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha