دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اهل سنت سیراف

حوزه/ امام جمعه اهل سنت سیراف گفت: آرامش امروز ما در سایه تدبیر و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شیخ حسین افروز امام جمعه اهل سنت سیراف، امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیراف با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام، اظهار داشت: ماه شعبان، ماه استغفار و طلب عفو برای گناهان گذشته و پاک دامنی از گناهان آینده است.

امام جمعه اهل سنت سیراف، با بیان اینکه ماه شعبان از ماه‌های ارزشمند و مهم اسلامی است، افزود: ماه شعبان مقدمه‌ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

وی، ایمان قلبی، تعهد، تخصص، اخلاص و نیروی انسانی با ایمان و متقی و دلسوز انقلاب را از عوامل پیشرفت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: وزارت اطلاعات خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.

شیخ افروز عنوان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، عامل موفقیت وزارت اطلاعات، ایمان، اخلاص و نیروی انسانی این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: آرامش امروز ما در سایه تدبیر و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) به دست آمده و امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی، شاهد امنیت پایدار و استوار هستیم، امنیتی که هیچ ابر قدرتی و استکبار جهانی نمی‌تواند آن را خدشه دار کند.

امام جمعه اهل سنت سیراف، سربازان گمنام را مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت‌ها و هوشیاری آنان است.

شیخ افروز با بیان اینکه امنیت و عافیت در کنار هم قرار گرفته‌اند و امنیت یکی از اساسی‌ترین ارکان سعادت در زندگی بشر است، یادآور شد: در پرتو امنیت، تمام شئون مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی در مسیر خود جریان دارد و استعدادهای مردم در مجاری صحیح به کار می‌افتد و جامعه راه تکامل و تعالی را می‌پیماید.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور از سواحل نیلگون خلیج فارس تا نقاط صفر مرزی از شهرها تا روستاها را مدیون خون شهدا و ایثار مجاهدانی هستیم که در گمنامی در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند تا ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی در آرامش باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha