چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پروژه مسموم سازی دانش آموزان ایرانی بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است، معاندان با تداوم این حرکت غیرانسانی خود می‌خواهند نارضایتی عمومی و سراسری در کشور را کلید بزنند و امید زیادی دارند که اغتشاش دیگری در داخل راه اندازی کنند.

حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: تا زمانی که موضع ایران در قبال دشمنان اسلام، ایستادگی و مقاومت باشد، دشمنی دشمنان نیز به قوت خود باقی است.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، گفت: دشمن در سال‌های اخیر تلاش‌های مختلفی در بُعد کمی و کیفی علیه این نظام اسلامی انجام داده که تاکنون این دسیسه‌ها با بصیرت، دشمنی شناسی و بینش ملت ایران و نیز درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه بجایی نبرده، با این حال نباید هرگز دشمن را دست کم بگیریم.

این استاد حوزه علمیه، با اشاره به پروژه جدید و ضدانسانی دشمنان در مسموم کردن دانش آموزان در کشور، عنوان کرد: بعد از شکست دشمن در مدیریت و تداوم اغتشاشات، امروز شاهد اجرای یک پروژه غیرانسانی هستیم، توطئه‌ای که در آن دانش آموزان بی‌گناه و معصوم ما توسط ایادی و مهره‌های دشمن مسموم می‌شوند.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: پروژه مسموم سازی دانش آموزان ایرانی بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است، معاندان با تداوم این حرکت غیرانسانی خود می‌خواهند نارضایتی عمومی و سراسری در کشور را کلید بزنند و امید زیادی دارند که اغتشاش دیگری در داخل راه اندازی کنند.

وی یادآور شد: فرد با بصیرت و بینش سیاسی و دینی باید به خوبی بداند که منشاء و مبدا مسمومیت دانش آموزان کشور، ادامه همان پروژه ایجاد ناامنی در کشور است، بنابراین از دستگاه‌های امنیتی و متولی درخواست داریم که هرچه سریعتر ابعاد این موضوع را مشخص نمایند تا بار دیگر چهره شیطانی دشمنان این نظام برای همگان هویدا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha