جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
خدری

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر با اشاره به موضوع مسمومیت های اخیر دانش آموزان گفت: جنجال مسمومیت، بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است، هدف دشمن، از بین بردن احساس امنیت در جامعه است، احساس ناامنی در پدران و مادران نسبت به وضعیت فرزندانشان در مدرسه تا به تدریج باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام و دستگاه‌های امنیتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با گرامی‌داشت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا، به شروع دهه تکریم و غبارروبی مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند، «هر که با طهارت وارد مساجد شود، خداوند او را از گناهانش پاک می‌گرداند و او را در زمره زائران خود محسوب می‌کند».

وی افزود: هرگونه اقدام برای ارتقاء آراستگی و جذابیت‌های بصری که به رونق خانه‌های خدا و استقبال و حضور حداکثری مردم در مساجد بینجامد، امری مقدس، مبارک و بسیار با فضیلت معرفی شده است، روایات زیادی که درباره مسجد وارد شده، همه گویای همین حقیقت‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به موضوع مسمومیت‌های اخیر دانش آموزان، یادآور شد: جنجال مسمومیت، بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است، هدف دشمن، از بین بردن احساس امنیت در جامعه است، احساس ناامنی در پدران و مادران نسبت به وضعیت فرزندانشان در مدرسه تا به تدریج باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام و دستگاه‌های امنیتی می‌شود.

حجت الاسلام خدری اضافه کرد: از بین بردن امنیت در عرصه سلامت، در راستای القای ناامنی اقتصادی است که با نوسانات قیمت دلار و سکه و طلا انجام می‌شود.

امام جمعه چغادک، اهداف دیگر این جنگ ترکیبی را به تعطیلی کشاندن مدارس و توقف رشد علمی و تحصیلی دانش‌آموزان و تهمت‌پراکنی علیه نظام اسلامی و علیه دین و دینداران عنوان کرد و ابراز داشت: البته این مسمومیت ترکیبی، قوی‌تر از جنگ ترکیبی چند ماه اخیر نیست و ان‌شاءالله دشمنان ملت ایران بار دیگر شکست خورده و رسوا خواهند شد.

حجت الاسلام خدری، بر لزوم تلاش برای جلب رحمت و رضوان الهی خصوصا در ایام پیش رو تأکید کرد و یادآور شد: ماه شعبان، ماه محفوف به رحمت و رضوان الهی است، محفوف، یعنی چیزی که بسته‌بندی‌ و پیچیده شده است، معنای این جمله این است که زمینه جلب رحمت و رضوان الهی در ماه شعبان بیشتر است و خداوند این هدیه را بیشتر به بندگانش می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha