دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1075840
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
سرهنگ مهری

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی پلیس چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده‌ها در گام نخست باید فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش‌زا آگاه کنند تا باتفریحات ناسالم و ترقه‌بازی موجب تالم و تأثر خود و دیگران نشویم.   

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، علی‌اصغر مهری معاون فرهنگی اجتماعی پلیس چهارمحال و بختیاری، امشب در جمع خبرنگاران با بیان برخی توصیه‌هایی مربوط به چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: در چهارشنبه آخرسال برخی از افراد بخصوص نوجوانان و جوانان بخاطر رفتارهای غیرمسئولانه سال نو را بر خود و اطرافیان تلخ می‌کنند و متاسفانه هرسال در چهارشنبه آخرسال شاهد مجروح شدن تعدادی از شهروندان و گاهی شاهد قطع عضو و حتی از دست رفتن جان افراد هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس چهارمحال و بختیاری افزود: امیدواریم با هوشیاری، همکاری و مشارکت همه شهروندان برای امنیت چهارشنبه سوری امسال و توجه به توصیه‌های پلیس، نوروزی همراه با سلامتی و سرور و شادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در گام نخست باید فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش‌زا آگاه کنند تا با تفریحات ناسالم و ترقه‌بازی موجب تالم و تأثر خود و دیگران نشوند.

مهری یادآور شد: با ایجاد آتش، موجب اختلال در ترافیک و شلوغی معابر و خیابان‌ها نشویم و از نگهداری مواد آتش‌زا و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی، توسط فرزندانمان جدا خودداری کرده و نظارت بر موضوع را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه با ساخت ترقه و اقلام انفجاری با مواد شیمیایی نامناسب، جان خود و دیگران رابه خطر نیندازیم، اظهار کرد: در جاهای شلوغ اقدام به پرتاب ترقه و مواد انفجاری و برپایی آتش‌های پرحجم در محله‌ها و معابر نکنیم.

مهری با بیان اینکه در صورت اطلاع از اماکن خرید و فروش مواد محترقه سریعا مراتب را از طریق تماس تلفنی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید، گفت: پلیس، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخرسال برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی دارد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha