یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حدائق

حوزه/ مدیر عامل بنیاد مهدویت فارس به پر ثواب‌ترین کار در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: در نظام خلقت، کاری با ارزش‌تر و پر ثواب‌تر از خدمت برای امام غایب نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق ظهر امروز در همایش مهدی یاوران که در دانشگاه مهدویت فارس برگزار شد، به پر ثواب‌ترین کار در دوران غیبت اشاره کرد و اظهار داشت: در نظام خلقت، کاری با ارزش‌تر و پر ثواب‌تر از خدمت برای امام غائب نداریم.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرماید، در دوراهی خدمت به یتیم بی‌پدر و یتیم بی‌امام، به یتیم بی‌امام برسید.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره حوادث مسمومیت دانش آموزان، تصریح کرد: چرا یک جوان ۱۷ ساله دست به این کار می‌زند؟ این یتیم بی امام است که باید به این افراد رسیدگی شود.

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس عنوان کرد: عقبه نظام اسلامی، جوانان و نوجوانان هستند، مهمتر از پر کردن شکم، پر کردن اندیشه است، اگر اندیشه‌ها کامل شد به مشکلات دیگر نیز رسیدگی می‌شود.

عضو جامعه روحانیت شیراز، به احداث دانشگاه مهدویت اشاره کرد و گفت: کلنگ این ساختمان سال ۹۰ بر زمین خورده اما خجالت زده امام عصر(عج) هستیم که فرآیند ساخت ساختمان این مجموعه یازده سال است به کُندی پیش می‌رود، اما باید گفت که هر پولی هم لیاقت حضور در فعالیت‌های عمرانی این ساختمان را ندارد، اگر امروز امام زمان(عج) می‌خواست خمس را تحویل بگیرد، عده‌ای را رد می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، ارتباط خود با امام زمان(عج) را وصل کنید، شیراز صد سال گذشته دست انسان‌هایی بوده که امروز هیچ اثری از آنان نیست، شیراز صد سال آینده نیز اینچنین خواهد بود، از این رو باید کمک کرد و ارتباط گرفت، باید هرکس در فامیل خود به داد جوانان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha