شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام رئیسی / بندرعباس

حوزه / امام جمعه موقت بندرعباس گفت: از مسئولان درخواست داریم با قاطعیت خود به امنیت روانی مردم در برخورد با عاملان مسمومیت دانش آموزان دختر اهتمام ویژه بورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عبدالحمید رئیسی امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا تابلویی است که همیشه در مقابل انسان نصب شده و همه اعمال خود را به وضوح مشاهده می‌کند.

وی با تبریک روز شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید، افزود: هنوز آنچه حق و شایستگی خانواده شهدا است در جامعه محقق نشده است.

امام جمعه موقت بندرعباس بیان کرد: هر آنچه از عزت، افتخار و ایستادگی در تاریخ انقلاب داریم، از خون شهدا است که بر گردن ما حق بزرگی دارند.

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: بمباران شیمیایی یک سند زنده مدعیان دروغین حقوق بشر است که مسئولان و صاحبان تریبون‌ها باید این روایت‌ها را به جوانان و نوجوانان یادآوری کنند.

وی اظهار کرد: راهیان نور کار با ارزشی بود که روایت‌های غلط درباره دفاع مقدس را خنثی کرد و از اینکه برخی‌ها این خاطرات را رمان و تخیل می‌دانستند، راهیان نور بهترین ظرفیت برای روشنگری واقعیت‌ها و بیان آن به مردم است.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: در طول حیات جمهوری اسلامی ما مظلوم بودیم ولی تسلیم زور و قدرت نبودیم و تا جایی که توانسته‌ایم مقاومت و پایداری کردیم.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: یک جشن تکلیف دختران معصوم با رهبر معظم انقلاب، دشمنان را به چنان تکاپو سوق داد که می‌خواهند با زیر سوال بردن امنیت مردم انتقام بگیرند.

وی یادآور شد: رهبران انقلاب اسلامی از صادق ترین رهبران جهان هستند و ننگ بر دشمنان که نمی‌توانند این عزت و افتخار را ببینند.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن، حضور در مساجد و سایر مراسمات از مطالبات مردم است و مردم امنیت روانی می‌خواهند، بنابراین از مسئولان درخواست داریم با قاطعیت به امنیت روانی مردم اهتمام ویژه بورزید.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بصیر هستند و دشمنی دشمنان را می‌بینند و بارها از خودگذشتگی و ایثار خود نسبت به اسلام و انقلاب را به جهانیان نشان داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha