جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رونمایی از سامانه سخای خانواده مرکز خدمات با عنوان «طوبی»

حوزه/ سامانه سخای مرکز خدمات حوزه های علمیه با عنوان« طوبی؛ سامانه تربیت و تعالی خانواده» صبح امروز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم رونمایی از سامانه سخای خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات در این مرکز رونمایی شد.

بر اساس این گزارش: در سال جاری پویشی با عنوان «انتخاب برترین نام برای سامانه سخای خانواده مرکز خدمات» برگزار شد و در این پویش بیش از ۱۷۰۰ نفر شرکت کرده و پیشنهاد خود را مطرح کردند. پس از ارزیابی کامل نام‌های ارسال شده در نهایت نام «طوبی» برای سامانه سخای خانواده مرکز خدمات انتخاب گردید.

طوبی، سامانه ای ویژه خانواده طلاب است و جامعه هدف مرکز خدمات می توانند با مراجعه به آدرس sf.csis.ir با درج نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور وارد این سامانه شوند.
از ویژگی های این سامانه می توان به پویایی، محتوای مختص خانواده ها و امکان به روز رسانی اطلاعات پایه خانواده طلاب اشاره کرد.

سواد رسانه، آموزش های مهارتی، سبک زندگی، کودکانه، فرزند پروری، دانشکده سلامت، اخبار و اطلاعیه ها و ... از جمله بخش های مختلف این سامانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    با عرض سلام واحترام خدمت خود حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس محترم مرکز خدمات نیز حضوری عرض کرده ایم ولی باز هم تکرار می کنیم و خود ایشان هم آن زمان این نقد را قبول کردند که چی؟؟؟ اکر مرکز خدمات متمرکز شود در 1-مسکن طلاب 2-بیمه 3-وام های ضروری(مثل وام خودرو ؛ وام جهیزیه ؛ وام مسکن ؛ وام اشتغال خانواده طلاب ؛ وام .... کافی است . واگر دراین سه حوزه نیاز طلاب را کامل جوابگو باشد بخش اعظم مشکلات معیشتی طلاب حل می شود. وتمام بودجه را دراین سرفصلها خرج کند. این کارهای فرهنگی و آموزشی و....متولی در بخشهای دیگر حوزه دارد. درضمن بودجها را هم می بلعد. وبا عرض معذرت فقط بدرد نمایش می خورد و تبلیغات و تعداد سرفصل پرکردن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟