یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
حجت‌الاسلام نادری

دبیر علمی جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما از نظر منابع کتابخانه‌ای در فقر مطلق به سر می برد اما طبق اظهارات داوران جشنواره که از استان قم بودند پایان نامه‌هایی که به جشنواره ارسال شد از نظر علمی پربار بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد حجت‌الاسلام حمید نادری امروز در اختتامیه جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری گفت: دختری در سطح کشور کشته شد و این در جامعه سرآغاز اغتشاشات شد و ضربه سنگینی به کشور زد اما روشن کرد در بعضی مسائل در زمینه پژوهش برخورد بسیار ساده و سطحی شده است.

دبیر علمی جشنواره علامه حلی چهارمحال و بختیاری افزود: استان ما از منظر منابع کتابخانه‌ای در فقر مطلق به سر می برد اما طبق اظهارات داوران جشنواره که از استان قم بودند پایان نامه‌هایی که به جشنواره ارسال شد از نظر علمی پربارتر از پژوهش‌های انجام شده در قم با منابع غنی بود.

وی ادامه داد: پژوهشگران در حوزه خانواده کارهای زیادی کردند و البته که فضا برای کار بسیار است اما امروز در جنگ هستیم پس قبل از جهاد تبیین باید پژوهش داشته باشیم چرا که تبیین بدون پژوهش خود آفتی برای جامعه است.

دبیر جشنواره علامه حلی استان اظهار کرد: پژوهش در همه حوزه‌ها یک امر واجب فوری است که این امر در بحث با دانشجویان دانشگاه‌ها مشخص است.

وی افزود: این دانشجویان مدیران ارشد آینده کشور خواهند بود که متاسفانه ذهن بسیاری از آن‌ها مطابق با ضد آموزه‌های دینی پرورش یافته اما زمانی که با آن‌ها صحبت می‌کنیم مظلومیت فطرت پاک آنان مشخص می‌شود که این ضایعه تنها بخاطر غفلت ما از این جوانان محقق شده است.

حجت‌الاسلام نادری در پایان با بیان اینکه فطرت انسان‌ها یک فطرت حقیقت جو است، گفت: اگر روزگار طلبه مفهوم مقدمه، چکیده، سؤال اصلی و سوال مقدماتی را در مقاله نمی‌دانست امروز مبانی پایه برای طلبه سال اول کاملاً مشهود است و پیشرفت خوبی در مقاله نویسی دارند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha