سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
آشتیان

حوزه/ به همت معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) آشتیان نشستی با عنوان «شناخت معارف مهدویت» برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست «شناخت معارف مهدویت» با حضور خانم نفیسه آشتیانی استاد مدارس علمیه خواهران استان مرکزی در در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان برگزار شد .

در این نشست خانم آشتیانی گفت: که اعمال و رفتار محبین اهل بیت (ع) باید با خواست و نظر ائمه اطهار(ع) تطبیق و همسانی داشته باشد تا بتوان از ما به عنوان شیعه و محب یاد شود و تنها این مسأله برای ما لقلقه زبان نباشد .

استاد مدارس علمیه خواهران استان مرکزی تصریح کرد: برای دست‌یابی به شناخت معارف مهدوی باید دانش و بینش خودمان را مهدوی کنیم و زمانی این دانش نافع خواهد بود که در جهت تبیین شناخت امام زمان(عج) باشد.

وی در پایان گفت: بداخلاقی با خانواده و فرزندان، کاشت ناخن و بدحجابی ها و بی حجابی ها باعث از بین رفتن برکت زندگی و دوری از اهل بیت(ع) می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صدر IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 0
    تا گشت ارشاد دوباره برنگرده و برخورد فیزیکی و تعزیری و کیفری صورت نگیره مطمئن باشید وضعیت حجاب نه تنها درست نمیشه بلکه روز به روز خراب تر میشه.الان تقریبا میشه گفت دیگه چیزی به نام حاکمیت اسلام و فقه در ایران عملا وجود نداره!! اینها نتیجه عملکرد ضعیف و سست حکومت و تساهل و تسامح احمقانه است.اوایل انقلاب شعار اسلام ناب محمدی می‌دادیم و از اسلام آمریکایی برائت می‌جستیم ولی الان دقیقا دچار همون اسلام آبکی و آمریکایی شدیم که اوایل انقلاب ازش برائت می‌جستیم!!