شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عامری

حوزه / عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، خدمت به مردم را گام بلند امید آفرینی در جامعه دانست و تصریح کرد: بنابر فرامین امامین انقلاب، حفظ وحدت در هدف، اندیشه و عمل، امید آفرینی و امید بخشی به ولی نعمتان انقلاب را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد عامری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز سه شنبه ۲۳اسفند در هفتاد و سومین جلسه شورای در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: روح خود را در چشمه سار بندگی و عبودیت شستشو داده و در محضر خدا و قرآن با نفسی پاک به بندگی خدا بپردازیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: شورای ششم ترکیبی از افراد جوان، پای کار، توانمند و مستقل و به دور از حاشیه را تشکیل می‌دهد که در فضای علمی و با استفاده از نظرات صاحبان اندیشه در مسیر شکوفایی به راه خود ادامه می دهد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: بنابر فرامین امامین انقلاب، حفظ وحدت در هدف، اندیشه و عمل، امید آفرینی و امید بخشی به ولی نعمتان انقلاب را به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: شورای ششم با وحدت در جهت خدمات دهی به مردم گام بردارد و با پشتکار شتاب بیشتری نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کند.

حجت‌الاسلام عامری به روند معیوب پرداخت حقوق در شهرداری اشاره کرد و گفت: نحوه پرداخت حقوق و مزایا باید به گونه‌ای باشد که پرسنل شهرداری بتوانند برنامه ریزی برای کارهای خود داشته باشند و بساط بی نظمی در حقوق برچیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha