یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان بر بهره‌گیری از ظرفیت همه نهادهای دینی فرهنگی برای جذب حداکثری افراد علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در نشست شورای پذیرش حوزه علمیه لرستان که در دفتر امام جمعه پلدختر برگزار شد، با اشاره به اینکه ثبت نام از افراد علاقمند به حوزه علمیه لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است، اظهار داشت: علاقمندان به تحصیل علوم حوزوی می‌توانند با مراجعه به سایت و یا مدارس علمیه از شرایط ثبت نام در مدارس علمیه اطلاع یابند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم تبلیغی و رسانه‌ای برای اطلاع رسانی افراد علاقمند به تحصیل در حوزه علمیه لرستان اندیشیده شده است، گفت: این برنامه‌ها در اماکن مختلف تبلیغی و ادارات و نهادهای دینی، فرهنگی و بسیج در حال انجام است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه تلاش می‌شود جوانان مومن، ولایی، انقلابی و علاقمند جذب مدارس علمیه لرستان شوند، خاطرنشان کرد: برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده، ملاک کیفیت محوری در جذب است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت نهادهای دینی، فرهنگی و رسانه‌ای برای پذیرش حداکثری افراد علاقمند به تحصیل علوم حوزوی در لرستان بهره گیریم، اظهار کرد: با برگزاری جلسات و پیگیری‌های لازم با ائمه جمعه، امامان جماعات مساجد، مبلغان طرح‌های هجرت و امین، ادارات و نهادهای دینی فرهنگی استان لرستان و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تلاش می‌شود امسال برادران مومن و در طراز اهداف انقلاب جذب حوزه علمیه لرستان شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha