شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طرح

مسئول اجرایی «طرح خونه به خونه» از اجرای این طرح در قالب جمع آوری اقلام مورد احتیاج نیازمندان از درب منازل همزمان با خانه تکانی به مناسبت سال جدید در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان به نقل از روابط عمومی پویش «خونه به خونه» سجاد صادقیان اعلام کرد: طرح «خونه به خونه» طرحی است که در قالب آن اهدای اقلام مازاد شهروندان به نیازمندان در اصفهان در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این طرح خیّران و مردم نیک اندیش با اهدای انواع کالاهای مازاد خود نوروز بهتری را برای نیازمندان و محرومان رقم خواهند زد.

گزارش صدا و سیما از اجرای طرح «خونه به خونه»

مسئول اجرایی «خونه به خونه» خاطرنشان کرد: این طرح به خیران و مردم نوع دوست فرصت مشارکت و همیاری می دهد تا با اهدای اقلام و کالاهای مازاد و بدون استفاده خود اعم از لوازم برقی خانگی، پوشاک، اسباب جهیزیه، مبلمان و فرش، نوشت افزار و اقلام آموزشی به رفع نیازهای محرومان واقعی در جامعه کمک موثری کنند.

وی افزود: در این طرح اقلام مورد احتیاج نیازمندان به وسیله‌ی مجموعه هایی که در طول سال آنها را شناسایی کرده اند و تحت پوشش و حمایت دارند، شناسایی می شود. سپس اولویت بندی شده و پس از اهدا توسط خیرین گرامی به آنها تحویل داده می‌شود.

صادقیان درباره نحوه ارتباط گیری مردم نیک اندیش و خیرین برای مشارکت در این طرح گفت: علاقه‌مندان به مشارکت می توانند با شماره ۹۰۰۰۷۲۷۲ تماس بگیرند و کالاهای اهدایی شون را معرفی و تصاویرش را به شماره ۰۹۹۱۲۹۳۷۱۱۸از طریق پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال کنند، کارشناسان آن‌ها را بررسی و پس از تایید به آن گروهی که این کالاها را برای نیازمندانشون می خواهند، اطلاع می دهند تا آن را از خیر دریافت کنند و به دست نیازمندان برسانند.

مسئول اجرایی «خونه به خونه» افزود: شهروندان می توانند به صفحات مجازی طرح با نشانی khanebekhane_ir در پیام رسان ایتا پیام بدهند و هم می توانند به تارنما با نشانی khanebekhane.ir مراجعه نمایند.

وی در توضیح مسئولان و مجریان این طرح خاطرنشان کرد: ما یک جمعیت مردمی هستیم که هرکدام با یک عنوان و مجوزی مانند خیریه، مرکز نیکوکاری، گروه جهادی، سازمان مردم نهاد، هیئت و... در حال کمک به نیازمندان در مناطق مختلف شهر بوده و در این طرح دست به دست هم دادیم تا با همدیگر این کار را دقیق تر و با هم افزایی به پیش ببریم.

اجرای طرح«طرح خانه به خانه» برای دومین سال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha