پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1076953
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب

حوزه/ مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان جشنواره سراسری علمی ، پژوهشی ، فرهنگی هنری و ادبی نماز با عنوان "فجر تا فجر خبر داد.

وی ضمن قدردانی از استقبال با شکوه هموطنان عزیز در این جشنواره گفت: طبق اعلام دبیرخانه جشنواره سراسری فجر تا فجر، حاصل همراهی هم میهنان عزیز ارسال ۲۸۳۱۱ اثر به جشنواره بود که از میان تعداد ۶۹۵ اثر در بخش بزرگسالان و ۵۱۱ اثر در بخش دانش آموزی ، در مجموع ۱۲۰۶ اثر به مرحله کشوری راه یافت.

وی افزود: هیئت داوران از میان این آثار ، تعداد ۴۳ اثر را در بخش بزرگسالان به عنوان آثار برگزیده مرحله کشوری انتخاب و معرفی نموده است که از سوی ستاد اقامه نماز از برگزیدگان با اعطای لوح تقدیر و هدیه که زمان آن متعاقباً از سوی ستاد به اطلاع منتخبین خواهد رسید ، تجلیل به عمل خواهد آمد.

صالحی یاد آور شد: همچنین نتایج برگزیدگان مرحله کشوری بخش دانش آموزی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ پیش از برگزاری آیین اختتامیه اجلاس دانش آموزی نماز اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در پایان ضمن تشکر از همکاری ستادهای اقامه نماز استان ها و مشارکت کلیه دستگاه های فرهنگی به طور ویژه وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش، از تمامی فعالین حقیقی و حقوقی که ستاد اقامه نماز را در برگزاری این رویداد معنوی یاری نمودند صمیمانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha