جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1077120
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
مسابقه سراسری "همراه سفر"

حوزه/ حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از برگزاری مسابقه سراسری "همراه سفر" ویژه مسافران نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از برگزاری مسابقه سراسری "همراه سفر" ویژه مسافران نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

وی گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد سفر معنوی در ایام نوروز و در راستای اجرای پویش سراسری "همراهان سفر ایمن" از کتاب همراه سفر با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در ادامه با اشاره به بخش های مختلف این کتاب، گفت: کتاب همراه سفر شامل گزیده ای از بیانات نوروزی رهبری(مد ظله العالی)، توصیه های دهگانه نوروزی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، انواع سفر، آداب قبل از سفر، آداب هنگام سفر، توصیه هایی در سفرهای گروهی، احکام مسافر، مسائل مربوط به احکام مسافر، مسائل مربوط به رانندگان و مسافرت و رانندگی می باشد.

وی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه گفت: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند عدد پاسخ صحیح سوالات را به شکل یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست دست و به صورت لاتین بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال فرمایند.

صالحی مهلت شرکت در این مسابقه را ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه زمان اعلام نتایج همزمان با عید سعید فطر می باشد، گفت: به برگزیدگان، هدایای نفیس نقدی اهدا می شود.

حامد صالحی یادآور شد: علاقمندان جهت دریافت کتاب و سوالات مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha