پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مطیعی

حوزه/ در آستانه فرارسیدن سال نو و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، در آستانه فرارسیدن سال نو و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان بازدید کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان، ابتدا به پایگاه امداد و نجات آرادان در محور پرتردد سرخه به آرادان رفت و با امدادگران و نجات گران کادر و داوطلب حاضر در این پایگاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بازدید کرد + عکس

در این بازدید که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تقدیر از تلاش‌ شبانه‌روزی مدیران و کارکنان هلال احمر استان گفت: هلال احمر یکی از دستگاه‌های مهم و حیاتی در زمان وقوع بحران‌ها و حوادث است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اهمیت حضور پررنگ نیروهای امداد و نجات هلال احمر در محور تهران - مشهد گفت: خدمت خالصانه امدادگران و نجات گران هلال احمر یکی از مصادیق بارز خدمت به اقشار مختلف مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی سپس به پایگاه امداد و نجات بین شهری هلال احمر ایوانکی (یادمان شهید قاسم قاسمی) رفت و ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات امدادی و پشتیبانی این پایگاه، با امدادگران حاضر در آن دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بازدید کرد + عکس

امام جمعه سمنان در این بازدید با اشاره به نقش خیران و نیکوکاران در ساخت و تجهیز پایگاه‌های هلال احمر گفت: مشارکت مردم در احداث و تجهیز پایگاه‌های هلال احمر اقدامی ماندگار است که رضایت خداوند متعال را نیز به همراه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تقدیر از سرعت عمل امدادگران هلال احمر در انجام ماموریت‌های این دستگاه تصریح کرد: نقش هلال احمر در مدیریت بحران بویژه مدیریت حوادثی نظیر سیل، زلزله و تصادفات جاده‌ای نقشی حیاتی و انکارناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بازدید کرد + عکس

در ابتدای این بازدید، دکتر مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، با تشریح برنامه‌های هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲، به استقرار ۸ پایگاه ثابت جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز علاوه بر این ۸ پایگاه، ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دیگر نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از پیش‌بینی اسکان اضطراری مسافران در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر خبر داد و گفت: پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر استان به سکوی فرود بالگرد نیز مجهز شده‌اند که در صورت نیاز از این ظرفیت نیز استفاده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سمنان از دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بازدید کرد + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha