جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور راهیان نور کاشان دریادمانهای دهلاویه وکانال کمیل

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از حضور ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این شهرستان در کاروان های راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کریم اکبری امروز در جمع کاروان راهیان نور کاشان در اردوگاه شهید فراوانی اهواز، ضمن قدردانی از همکاری مسئولین شهرستان در اعزام ۳۵۰۰ نفر از کاروان‌های راهیان نور در قالب ۶۷ دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی جنوب کشور، اظهار داشت: باید از ۸۰ نفرخادم که در دو نوبت جهت استقبال و بدرقه زائران و ایجاد غرفه‌های فرهنگی فعالیت داشتند نیز قدردانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: تاکنون ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس در مناطق جنگی کشور حضور پیدا کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، موجب اُنس و الفت دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با شهدا می‌شود، گفت: همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت و نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان آشنا شوند؛ برپایی اردوهای راهیان نور در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد.

اکبری، به حضور کاروان های راهیان نور کاشان در یادمان‌های دهلاویه و کانال کمیل اشاره کرد و یادآور شد: در آخرین روز از ششمین کاروان راهیان نور کاشان، زائران با حضور در محل شهادت شهید چمران در دهلاویه، کانال کمیل و حنظله با شهیدان تجدید پیمان کردند تا ادامه دهنده راهشان باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha