دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حومزه علمیه خواهران بویین زهرا

حوزه / جمعی از طلاب و خادمین مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا استان قزوین، به اردوی فرهنگی راهیان نور اعزام شدند.

خانم احمدی مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اظهار داشت: بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس ضمن آشنایی آحاد مردم جامعه به خصوص نسل سوم انقلاب با شیوه‌های نبرد فرزندان این مرز و بوم، عمق ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز را به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، همواره بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید فراوان دارند و اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات موثر و فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، تصریح کرد: امنیّت کشورمان حاصل خون شهداست و راهیان نور بهترین فرصت برای معرفی شهدایی است که از جانشان گذشتند تا کشورمان در امنیت به سر ببرد، بنابراین زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه ما است و امروز باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود.

وی ادامه داد: برخی از خادمین در اردوگاه‌های خرمشهر و اهواز مستقر هستند و همچنین کارهای فرهنگی از جمله فضاسازی، برپایی غرفه کودک، حلقات تربیتی، غرفه شهدا، استقبال از زائرین و اردوگاه‌ها اهم فعالیت‌های این خادمین می‌باشد.

اعزام طلاب خواهر بویین زهرایی به اردوی راهیان نور

اعزام طلاب خواهر بویین زهرایی به اردوی راهیان نور

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha