دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور رئیس جمهور در یادمان شهدای کربلای ۴

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین رئیسی "راهیان نور" را از راه‌های مصون‌سازی جوانان در برابر هجوم فکری و فرهنگی دشمنان معرفی کرد و گفت: اخیرا اردوهای راهیان پیشرفت نیز برگزار شده است که در آنها نوجوانان و جوانان با تلاش‌های متخصصان جوان کشور آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز در جریان سفر به استان خوزستان در بازدید از یادمان شهدای کربلای ۴ (علقمه)، اظهار کرد: مناطق عملیاتی دفاع مقدس، سرزمینی مقدس است چرا که مجاهدان خدا با دشمنان در آن جهاد و جان خود را فدای اسلام و قرآن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، با تقدیر از ابتکار و تلاش‌های ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و ارتش در راه‌اندازی اردوهای راهیان نور، گفت: نکته مهم در این خصوص روایتگری و تصویرسازی از حضور شهدا و رزمندگان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس جمهور عنوان کرد: اقشار گوناگون از دانشگاهیان و بازاریان تا مسئولین باید بدانند که امنیت امروز مرهون رشادت‌های شهدا و جانبازان دفاع مقدس است.

وی با اشاره به این‌که‌ شهدا مانع شدند یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد، تصریح کرد: در دفاع مقدس، رزمندگان اسلام در برابر تمام جهان کفر ایستادگی کردند و در همین جهت یادمان شهدا باید به عنوان تذکار رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به یادگار باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید براینکه خداوند متعال باوجود جولان و جلب توجه کفر، اجازه نخواهد داد خون شهدا پایمال شود، یادآور شد: شهدا در دوران دفاع مقدس با نثار جان خود در آزمون الهی موفق شدند و خانواده‌های شهدا نیز به جهت صبر زینب‌گونه، از امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی "راهیان نور" را از راه‌های مصون‌سازی جوانان در برابر هجوم فکری و فرهنگی دشمنان معرفی کرد و گفت: اخیرا اردوهای راهیان پیشرفت نیز برگزار شده است که در آنها نوجوانان و جوانان با تلاش‌های متخصصان جوان کشور آشنا می‌شوند.

حسین یکتا، از راویان ۸ سال دفاع مقدس نیز پیش از سخنان رئیس جمهور، به معرفی منطقه عملیاتی و یادمان شهدای غواص نهر علقمه و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha