جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر /حضور آیت الله حسینی بوشهری در نمایشگاه کتاب دین

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید قدردان مردم باشیم و مشکلات آنها را عمیقا درک کرده و با تمام وجود خادم آنها باشیم، گفت: لازم است تا مشکلات هر منطقه خاص خود دیده و با توجه به شرایط آن تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روز گذشته در نشست شورای اداری شهرستان دیلم، با بیان اینکه جایگاه مقام معظم رهبری بر دوست و دشمن پوشیده نیست، اظهار داشت: هدایت‌های ایشان در تمام فراز و نشیب‌هایی که در دوران انقلاب داشتیم به عنوان چراغی پرنور در جامعه مشخص است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان راهنمای همه جوامع درخشیدند و مردم هم به عنوان حامی نظام و رهبری از ارکان ثبات و ماندگاری نظام اسلامی هستند، افزود: تمام دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن با وجود بسیج کردن تمام امکانات خود برای براندازی و تجزیه نظام اسلامی بر باد رفت.

وی با اعلام اینکه باید قدردان مردم باشیم و مشکلات آنها را عمیقا درک کرده و با تمام وجود خادم آنها باشیم، بیان کرد: لازم است تا مشکلات هر منطقه خاص خود دیده و با توجه به شرایط آن تصمیم گیری شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شغل اکثر مردم بوشهر دریامحور و با دریا گره خورده است، تأکید کرد: مسئولین در خصوص تصویب قوانین این مناطق متناسب با شرایط آن منطقه، تصمیم گیری کرده و البته سرعت عمل نیز داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت تک بعدی نیست و نباید چند قانونی در یک شهرستان و استان باشد، بلکه همه جا باید یکسان باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید براینکه همه مردم با قاچاق که ضربه به منافع ملی است مخالف هستند، عنوان کرد: لنج داران ما در استان مشکل دارند و محدودیت‌های آنها نه تنها برای خودشان بلکه برای ارزاق مردم نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تفاهم مردم و مسئولین باید به گونه‌ای محقق شود که هم نظرات مسئولین و هم نیازهای مردم برطرف شود، تأکید کرد: مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده‌اند که نمونه آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha