پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1077204
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
ط

حوزه / مراسم جشن بزرگ «اکرام ایتام» همزمان با فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته مراسم جشن بزرگ «اکرام ایتام» به همت مؤسسه خیریه اطعام الایتام بقیة‌الله الاعظم(عج) کاشان، همزمان با فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان و جمعی از روحانیون، مسئولان، خادمیاران رضوی و خیرین در آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی برگزار شد.

محمد تقی چاکری رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اظهار داشت: مهمترین هدف تشکیل این موسسه نخبه یابی و کرامت ایتام می‌باشد.

وی از توزیع چندین هزار پرس غذای گرم، لباس، کفش، برنج، گوشت و حبوبات بین ایتام منطقه کاشان به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبرداد و گفت: بیش از ۱۲۰ میلیون تومان نیز بابت بسته‌های معیشتی و اقلام شب عید هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام کاشان، تشکیل کلاس‌های آموزش خطاطی، ورزشی، فن بیان، نقاشی، قرآن و اجرای برنامه‌های شاد را از اقدامات این موسسه برشمرد و یادآور شد: ۴ نفر از ایتام این موسسه در حال تحصیل در رشته پزشکی می‌باشند.

چاکری، به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی ویژه ایتام اشاره کرد و گفت: ایتام تحت پوشش موسسه، همه ساله در قالب تورهای زیارتی و سیاحتی به مشهدالرضا(ع)، مسجد مقدس جمکران، برج میلاد تهران، کاخ گلستان و کویر آران و بیدگل اعزام می‌شوند.

وی، با بیان اینکه بیش از ۱۷۰۰ نفر از ایتام منطقه کاشان و آران وبیدگل و حومه تا سنین ۲۵ سال تحت پوشش این موسسه خیریه می‌باشند، تصریح کرد: علاوه بر ایتام بیش از ۶۰۰ نفر از مادران ایتام نیز تحت پوشش مؤسسه می‌باشند.

چاکری، با بیان اینکه ایتام موسسه از خدمات فرهنگی، پزشکی، درمانی، کمک تحصیلی، آموزشی، ورزشی و پوشاک و غذا برخوردارند، یادآورشد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج شنبه‌های هر هفته فرشتگان این موسسه صبحانه را میهمان جمعی از مسئولان در ادارات شهرستان بودند، ضمن اینکه پنج‌شنبه هفته گذشته نیز فرشتگان این مؤسسه صبحانه را میهمان شهرداری کاشان بودند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه اطعام الایتام بقیة الله(عج) کاشان، در ادامه ضمن قدردانی از حضور آیت الله سلیمانی امام جمعه سابق کاشان در این مراسم، خاطرنشان کرد: در این مراسم آیت الله سلیمانی به عنوان عضو فعال هیئت مدیره این موسسه جهت خدمت رسانی بیشتر به ایتام انتخاب شدند.

اجرای سرود، مولودخوانی مداحان اهل بیت(ع)، سخنرانی آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان پیرامون ثواب کمک به ایتام و تقدیم بیش از ۳۰ هدیه ۱۵۰ هزار تومانی از طرف نمایندگی آستان قدس رضوی در منطقه کاشان به ایتام، از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

جشن بزرگ «اکرام ایتام» در کاشان برگزار شد

جشن بزرگ «اکرام ایتام» در کاشان برگزار شد

جشن بزرگ «اکرام ایتام» در کاشان برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha