دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه / معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: رویکرد تبلیغی «گره‌گشایی» از مشکلات مردم و نشاندن لبخند بر لبان آن‌ها با محوریت محله و مساجد با همکاری بهزیستی در ماه مبارک رمضان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد و امیدآفرینی آغاز می‌شود و تا عید غدیر نیز ادامه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان در سال جاری با ایام عید نوروز مقارن شده است که این دید و بازدیدها فرصت مناسبی برای تبلیغ دین مبین اسلام است که مبلغان حتماً از این فرصت استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: تا به امروز ۳۰۰ مبلغ خانم و آقا، شامل روحانی مستقر، امام محلات، روحانی طرح هجرت و حتی مبلغان اعزامی ویژه ماه مبارک رمضان در سامانه اعلام حضور کردند تا در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه مراسمات خاص ماه مبارک رمضان از قبیل سخنرانی و بیان احکام را برگزار کنند.

وی ادامه داد: رویکرد تبلیغی «گره‌گشایی» از مشکلات مردم و نشاندن لبخند بر لبان آن‌ها با محوریت محله و مساجد با همکاری بهزیستی در ماه مبارک رمضان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه جهاد و امیدآفرینی آغاز می‌شود و تا عید غدیر نیز ادامه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام کاظمی بیان کرد: در این رویکرد مبلغان و فعالان تربیتی برای حل مشکلات مردم نه تنها مشکلات مالی، بلکه مشکلات آموزشی، بهداشتی، پزشکی و خانوادگی تلاش می‌کنند تا لبخندی بر لبان مردم بنشانند.

وی اظهار کرد: دوره آموزشی ویژه مبلغان حوزه سبک زندگی و فرزندآوری در مرحله حضوری برگزار شد و مرحله غیرحضوری آن نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که ۱۰۰ مبلغ خانم و آقا از این دوره استقبال کردند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha