چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کرمانشاه گفت: نباید اجازه‌دهیم این پیروزی‌ها و افتخارات، نقاط ضعف و مشکلات موجود را از یاد ما ببرد، بنابراین از دولت انقلابی سیزدهم، انتظار داریم جواب بصیرت، بینش و انقلابی بودن ملت ایران را با اصلاح ساختار اقتصادی کشور به خوبی بدهند، زیرا مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

حجت الاسلام جمال قدرتی مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: در آستانه سال نو و همچنین ماه مبارک رمضان، بهار قرآن قرار داریم و امیدواریم که در سال پیش رو ملت ایران همیشه سربلند و شاد باشند و از مشکلات اقتصادی و معیشتی به سلامت عبور کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در سالی که آخرین ساعات آن را تجربه می‌کنیم، کشور فراز و نشیب‌های فراوانی به خود دید، اولین وضعیت در کشور ما استمرار اپیدمی کرونا بود که سال ۹۸ آغاز شد و خوشبختانه با همت عزیزانمان در حوزه درمان و بهداشت، همه گیری کرونا در کشور به ویژه استان کرمانشاه کنترل شد.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: در کنار این مشکلات و فراز و نشیب‌ها در حوزه سیاست، سال ۱۴۰۱ یکی از استثنایی‌ترین سال‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این بود، در سال جاری شاهد تشدید تحریم‌های اقتصادی و سیاسی غربی‌ها و آمریکایی‌ها به بهانه‌های واهی بودیم که این تحریم‌ها در اصل رنگ و بوی سیاسی داشتند و هدف اصلی از تدوین و اجرا و پشتیبانی این تحریم‌ها نیز به زانو درآوردن ایران و عقب نشینی از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در کنار تحریم‌های بی سابقه دشمنان شاهد بودیم که معاندان نظام به دنبال بهانه‌ای بودند که یک اغتشاش و ناامنی سراسری را در کشور کلید بزنند و باید اظهار کرد در این کار هم تا حدودی موفق عمل کردند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن با بهانه قرار دادن فوت مرحومه مهسا امینی در حدود ۱۰۰ روز کشور را درگیر اغتشاشات کرد و در تمام حوزه‌ها مدیریت این آشوب‌های خیابانی را بر عهده داشت و این آشوب‌ها به حدی برای دشمن امیدبخش بود که تمام رسانه‌های خود را بسیج کرده بود که به اهداف شیطانی خود برسند.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: دشمن روی اغتشاشات اخیر سرمایه گذاری‌های بسیار کرده بود و امید داشت که جمهوری اسلامی سال ۱۴۰۲ را نبیند، دشمن عملاً برای فلج کردن کشور، جنگ ترکیبی بسیار پیچیده طراحی کرده بود ولی این جنگ ترکیبی دشمن که در روزهای نخست اغتشاشات قوی عمل می‌کرد، روز به روز ضعیف‌تر شد تا جایی که بعد از حدود سه ماه، آتش آشوب‌ها خاموش گردید و همین امر خود یک ضربه روحی بزرگ بر چهره سیاسی دشمنان و براندازان بود که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران با درایت رهبر معظم انقلاب و بینش ملت از این پیچ مهم تاریخی بار دیگر به سلامت عبور کرد.

وی تصریح کرد: البته متاسفانه وضعیت معیشتی و اقتصادی بخش بزرگی از جامعه با مشکلاتی روبرو هستند و امیدوارم با جراحی درست و اصولی نسبت به اقتصاد کشور، شاهد عبور از این مرحله باشیم، زیرا انقلاب اسلامی ایران به این آسانی به دست نیامده که خارج نشینان، معاندان و تجزیه طلبان بخواهند این نظام مردمی را سرنگون کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان، خاطرنشان کرد: نباید اجازه‌دهیم این پیروزی‌ها و افتخارات، نقاط ضعف و مشکلات موجود را از یاد ما ببرد، بنابراین از دولت انقلابی سیزدهم، انتظار داریم جواب بصیرت، بینش و انقلابی بودن ملت ایران را با اصلاح ساختار اقتصادی کشور به خوبی بدهند، زیرا مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بی‌گمان تا زمانی که این ملت در کنار این نظام قرار داشته باشند، هیچ قدرت جهانی نمی‌تواند به این نظام اسلامی اسلامی ضربه‌ای وارد کند و ان‌شاءالله روز به روز شاهد اقتدار و قدرت این دولت و نظام اسلامی خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha