شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کلاس‌های روزانه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س)

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف بهبود عملکرد آموزشی از شیوه ارائه خدمات مرکز در بخش مجازی از مخاطبان خود نظرسنجی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها، با هدف بهبود عملکرد آموزشی مرکز در بخش مجازی از مخاطبان نظرسنجی می کند.

ارائه آموزش‌های قرآنی و معارفی متناسب با نیاز مخاطب از دیگر اهداف برگزاری این نظر سنجی است.

مخاطبان با شرکت در این نظر سنجی و ارائه نظرات خود در رابطه با محتوای آموزش‌های ارسالی، زمانبندی ارسال محتوا، حجم محتوا و موضوع محتوا می توانند مدیران و کارشناسان مرکز را در راستای نشر هرچه بهتر معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام یاری کنند.

مخاطبان برای شرکت در این نظر سنجی باید قبل از ارسال نظرات در ابتدای متن از هشتگ استفاده کنند به عنوان نمونه برای ارائه نظر خود در مورد محتوا باید از #محتوا در ابتدای نظر خود استفاده کنند.

نشانی اینترنتی https://gkite.ir/es/۸۵۲۸۳۴۵ برای انتقال نظرات مخاطبان به مدیران و کارشناسان مرکز قرآن و حدیث درنظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، کانال مرکز قرآن و حدیث دارای حدود ۷ هزار مخاطب است و علاقه مندان سراسر کشور با عضویت در این کانال به آدرس Qhkarimeh@ می‌توانند ضمن بهره مندی از محتواهای آموزشی در دوره های قرآنی و معارفی مرکز که به صورت حضوری، مجازی، آنلاین، آفلاین، مطالعاتی و تلفنی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha