یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون ۱۲۵۶ زندانی جرائم غیرعمد با ۴۲۶ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان حضور دارند که پانزدهم رمضان جشن گلریزان برای تأمین بخشی از بدهی آنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار اعضای هیأت امنا، شورای مشورتی و خیران ستاد دیه استان با امام جمعه تبریز گفت: به این منظور ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که به همت خیران و هدایای مردمی تأمین شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۲۵۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد با ۴۲۶ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های استان حضور دارند که پانزدهم رمضان جشن گلریزان برای تأمین بخشی از بدهی آنان برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، ایجاد اشتغال برای زندانیان از مهمترین برنامه تشکیلات قضائی برای کمک به معیشت خانواده‌های زندانیان عنوان و خاطرنشان کرد: استان ما در این زمینه پیشرو بوده و خیران نیز ۱۲ میلیارد تومان برای اشتغال زندانیان و معیشت خانواده‌های آنان کمک کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این دیدار اقدام خیران برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را ارزشمند و ماندگار خواند و بر ضرورت تبلیغ و ترویج این سنت حسنه تأکید کرد.

امام جمعه تبریز همچنین موضوع مردمی بودن ستاد دیه استان را بسیار مهم دانست و گفت: نباید ستاد دیه به ادارات و نهادها وابسته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha