پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: حضور مسئولین در بین مردم و ملاقات چهره به چهره آنان با ملت خود عامل اصلی و مهمی در رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رسمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: حضور مسئولین در بین مردم و ملاقات چهره به چهره آنان با ملت، خود عامل اصلی و مهمی در رفع مشکلات است.

امام جمعه شهرستان سنندج در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقلال جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز ایران اسلامی به الگوی بزرگ برای کشورهای جهان تبدیل شده و همین امر زمینه دشمنی و عداوت معاندان می‌باشد.

وی تصریح کرد: در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸، ملت ایران از هر قوم و مذهبی با بیشترین آرای ممکن به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مقام معظم رهبری امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند، لذا انتظار داریم که این خواسته‌های به حق رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه مسئولان قرار گیرد و کار عملی برای تحقق آنها انجام شود.

ماموستا رستمی، در بخش دیگر از خطبه‌های این هفته سنندج، اظهار کرد: دولت سیزدهم در تلاش است که معیشت و اقتصاد مردم را سامان ببخشد و بهترین نمونه برای این ادعا، ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن برای نیازمندان می‌باشد که اخیراً رئیس‌جمهور این موضوع را بیان کرد.

امام جمعه سنندج، با تأکید بر اینکه فرد مسلمان باید دارای عزت نفس و پاکدامنی باشد، اظهار کرد: همه ما به عنوان یک مسلمان باید عشق به اسلام، قرآن و رسول خدا را در دل‌ها داشته باشیم، تا عزت و احترام نصیب ما شود و قیامت مان را بسازیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان علاوه بر روزه داری باید نیازمندان را فراموش نکنیم و از آنها دستگیری نماییم تا عبادت و دینداری ما کامل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha