دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نهاوند

حوزه / امام جمعه نهاوند با تأکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: یکی از راه‌کارهای ضروری و لازم برای رفع مشکلات امروز کشور، استفاده از ظرفیت نخبگان و توان جوانان کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نهاوند امشب با حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال تحقق پیدا کند.

وی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، یادآور شد: یکی از راه‌کارهای ضروری و لازم برای رفع مشکلات امروز کشور، استفاده از ظرفیت نخبگان و توان جوانان کشور است.

امام جمعه نهاوند، همچنین با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، فرصتی بی‌نظیر برای فرد مومن است تا به تهذیب نفس بپردازد.

وی افزود: اینکه نفس کشیدن و خواب فرد روزه دار در این ماه ثواب محسوب می‌شود، تأکیدی بر عظمت این ماه است و این مسئله را یادآور می‌شود که نباید از نعمات این ماه غافل شویم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha