شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ذ

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان اینکه مسئولان متولی رفع مشکلات مردم را به دیگر مدیران حواله ندهند، گفت: شایسته است مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت جهادی خواسته‌ها و مطالبات مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن تبریک سال جدید، ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و دوازدهم فروردین، اظهار داشت: دوازدهم فروردین نخستین روز حکومت الله است.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه باید قدردان نظام اسلامی باشیم، گفت: بر آحاد مردم فرض و لازم است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را که خون‌بهای هزاران شهید است با چنگ و دندان حفظ نمایند و اجازه ندهند این نظام و انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س)، خاطرنشان کرد: اولین فضیلت حضرت خدیجه(س) بصیرت مثال‌زدنی ایشان بود که این امتیاز را می‌توان در انتخاب پیامبر اکرم(ص) به عنوان همسر آینده و شایسته خود از بین خواستگاران پولدار و تاجر پیدا کرد.

امام جمعه بادرود، در ادامه با اشاره به روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت، برلزوم احترام به فرهنگ طبیعت تأکید کرد و گفت: احترام به طبیعت را باید از کودکی آموخت و در بزرگسالی به کوچکترها آموزش داد، لذا روز طبیعت فرصت مناسبی است تا این درس بزرگ را به فرزندان دلبندمان بیاموزیم که طبیعت زیبای سرزمین مان ایران، خانه بزرگتر همه ایرانیان است و ضرر آسیب رساندن به درختان و سبزه‌زارها به خودمان بر می‌گردد.

امام جمعه بادرود، با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، خاطرنشان کرد: حقیقتاً این نامگذاری سال به نام مهار تورم و رشد تولید، موجب امیدواری و دلگرمی آحاد مردم به آینده شده است.

حجت الاسلام قاسمی، بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم در سال جاری تأکید کرد و گفت: مهمترین موضوعی که سال گذشته کشور را دچار مشکل نمود و مردم را نیز بیش از پیش تحت فشار قرار داد، مشکلات اقتصادی به‌ویژه گرانی افسار گسیخته و سرسام آور، تورم، بیکاری جوانان و کاهش ارزش پول ملی بود.

خطیب جمعه بادرود، تأکید کرد: اگر قرار است سال ۱۴۰۲ سالی شیرین و دلنشین باشد، باید حتی الامکان بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی و بحران ساز سال گذشته مرتفع و از میان برداشته شود.

وی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب دو هدف مهار تورم و رشد تولید تحت عنوان شعار سال، به وضوح نشان دادند که جامعه را دقیقاً آسیب شناسی و مشکلات کشور را به خوبی شناسایی نموده‌اند، که اگر این دو مورد یعنی مهار تورم و رشد تولید به طور اساسی و اصولی تقویت و رشد پیدا کند، قطعاً بیش از نیمی از مشکلات کشور حل و بخش اعظمی از فشارهای وارده بر مردم کاهش می‌یابد.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه مسئولان متولی رفع مشکلات مردم را به دیگر مدیران حواله ندهند، یادآور شد: شایسته است مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت جهادی خواسته‌ها و مطالبات مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و برطرف کنند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن قدردانی از مردم بادرود، گفت: از همه عزیزانی که در ماه مبارک رمضان به تذکرات خطیب تریبون نماز جمعه، اعضای شورای اسلامی و سایر دست اندرکاران و فرهیختگان شهر در ترویج مسائل فرهنگی، دینی و شرعی توجه می‌کنند، تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha