شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اسماعیل زارعی کوشا

حوزه/ استاندار کردستان گفت: دشمنان هرگز تحمل ندارند که ببینند کشورهای جهان برای آزادی خویش از جمهوری اسلامی ایران الگو برداری کنند، به همین منظور دست به هرکاری می زنند که جهان اسلام همیشه درگیر مسائل داخلی، جنگ، خونریزی و تروریسم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز پیش از خطبه های نماز جمعه شهر سنندج خطاب ضمن تبریک روز 12 فروردین اظهار داشت: امیدواریم امسال با توجه به تقارن دو عید مبارک و عزیز شاهد بارش رحمت الهی و برکات برای مسلمین و ملت ایران باشیم.

استاندار کردستان گفت: با تلاش و کوشش بیشتر و نیز اتحاد میان مردم و نظام می توانیم بسیاری از مشکلات همانند مشکلات اقتصادی را از پیش رو برداریم.

زارعی کوشا افزود: ۱۲ فروردین یک روز بسیار مهم و سرنوشت ساز است و بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و این نشان دهنده عشق و محبت مردم ایران به اسلام بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران دارای دو رکن اساسی و مهم است یکی جمهوریت و پشتوانه مردمی آن و دیگری اسلامیت که این دو باعث شده اند امروز شاهد یک حکومت اسلامی مقتدر بر اساس قرآن و اسلام در جهان باشیم.

استاندار کردستان افزود: از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی یعنی از سال ۵۷ دشمنی و کینه توزی دشمنان علیه انقلاب آغاز گردید و امروز این عداوت ها بعد از گذشت ۴۵ سال به اوج خود رسیده است، ولی تاکنون این دشمنی ها با بصیرت و درایت امامین انقلاب به شکست منجر شده‌اند.

زارعی کوشا عنوان کرد: دشمنان هرگز تحمل ندارند که ببینند کشورهای جهان برای آزادی خویش از جمهوری اسلامی ایران الگو برداری کنند، به همین منظور دست به هرکاری می زنند که جهان اسلام همیشه درگیر مسائل داخلی، جنگ، خونریزی و تروریسم باشد.

وی بارزترین دشمنی ابرقدرت ها علیه این انقلاب را جنگ هشت ساله تحمیلی عنوان کرد و افزود: با وجود به نوپا بودن انقلاب و در مقابل دشمن سرتاپا مسلح همه جهان دید که تمام ملت ایران به فرمان امام راحل به میدان آمدند و در طول جنگ هشت ساله اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن در آید.

زارعی کوشا اظهار کرد: بعد از شکست دشمن در جبهه نظامی این بار دشمنی معاندان به عرصه های سیاسی و اقتصادی کشیده شد و آنان امید بسیاری داشت که این مملکت با این تحریم ها و سختگیری های اقتصادی و سیاسی منزوی و حتی متلاشی شود ولی نتیجه آن بالعکس شد.

استاندار کردستان، صبر و شکیبایی ملت ایران را از عوامل شکست دشمن عنوان کرد و گفت: همه مدیران به نوعی خادم و خدمتگزار مردم هستند زیرا صاحبان اصلی این نظام ملت می باشند.

زارعی کوشا به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هرکسی در هر پست و مقامی که دارد باید برای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» تلاش کند و از اختلافات سیاسی که به نوعی ضربه به این نظام اسلامی است دوری کند.

وی در پایان اظهار کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تا امروز سختی‌ها و مشکلات بسیاری را متحمل شده اند، ولی با این وجود بصیرت و دشمن شناسی آنان باعث شده است که تجزیه طلبان و معاندان نتوانند در این خطه دسیسه ای انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha