یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ۱۲فرودین روز اقتدار جمهوری و اسلامیت نظام متکی بر مردم است، عنوان کرد: کدام یک از مدعیان حقوق بشر و دموکراسی نظام های خود را به همه پرسی گذاشته‌اند؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس، که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی که سپر مستحکم الهی و تنها راه نجات انسان است، اظهار داشت: رمضان، ماه بندگی، بهار دل ها و فصل ذخیره ارزش های الهی برای معنویت است و رابطه خود را با قرآن، ادعیه افزایش دهیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن (ع) افزود: در میان امامان شیعه، امام حسن مجتبی (ع) بیشترین مواجهه با جنگ روایت ها را دارد تا جای که دشمن به هر گونه ای که می خواهد تحلیل را زمان حکومت ظاهری این امام همام انجام می دهد.

خطیب جمعه شهرستان بندرعباس بیان کرد: یاران و اطرافیان امام مجتبی (ع) در جنگ روایت ها با بنی امیه تحلیل درستی از واقعیت های جامعه نداشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: حضرت خدیجه(س) ام المومنین، ام الائمه و ام الاسلام است، مادر مومنین است و همگام پیغمبر و اولین بانوی بود که به اسلام ایمان آورد.

وی همچنین اظهار کرد: ام الائمه است، زیرا که مادر همه امامان است و حتی امیرالمومنین در دامن ایشان رشد یافت و ام الاسلام است زیرا که تمام ثروت خودش را برای اسلام در شرایط سخت اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که اصل خود را به رای مردم گذاشت و با اقتدار به حیات خود ادامه داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با طرح پرسشی ادامه داد: کدام یک از مدعیان حقوق بشر و نظام های دموکراسی خود را به همه پرسی گذاشته اند؟ پس وظیفه ما است که از جمهوریت و اسلامی حراست کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم و اسلام است و علی‌رغم میل استکبار و به فرمایش امام راحل (ره) باقی خواهد ماند.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگر به وضعیت کشف حجاب های که توسط عده ای اندک در جامعه اتفاق افتاده پرداخت و گفت: نخست وظیفه همه دستگاه های متولی فرهنگی، نهاد ها و مردم دغدغه مند است که به تبیین بپردازند و از طرفی وظیفه الهی و قرآنی به عهده همه مردم است که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: تکلیف ادارات و نهادهای مرتبط با نظام روشن است و دهن کجی به قوانین و مقررات از آنها پذیرفته نیست و از استاندار و مدیران تقاضا داریم پای کار بیایند و با این معضل برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد هیاهو در جامعه با رمز حجاب و پوشش درصد دو قطبی کردن جامعه است تا مرزی بین بی حجاب به عنوان غیر انقلابی و با حجاب انقلابی تعریف کند؛ مردم ایران در زمین دشمن بازی نکردند و به نظام و انقلاب پایبند ماندند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: دشمن با رویکرد امنیتی به حجاب پرداخت و به دنبال آشوب است و در این مسیر نیز با بصیرت و آگاهی مردم روبرو شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha