یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت:در  برپایی سفره های افطاری در مساجد همت کنید ولو به اینکه یک دانه خرما باشد و از اجر معنوی آن برخوردار شوید و فرهنگ سفره های افطاری را در شهر حفظ را کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: امسال در استقبال از سال جدید با دو بهار روبرو هستیم نخست بهار طبیعت که فروردین دل های ما است و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی مهمانان زیادی وارد استان می شوند و مردم هرمزگان مهمان نواز خود را نشان دهند و روح و جان آنها را شاد و با محبت و مهمانوازی در این ایام به مردم انرژی دهید تا در خاطره شان ماندگار شود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت : از مردم می خواهم حرمت این بهار حقیقتی را داشته باشند و در ملأ عام روزه خواری نکنند و حرمت آن را نشکنید و خود را شامل دو گناه نکنید و به همه کسانی که عذر داشته یا نداشته باشند می گویم ، حریم خدا را حفظ و به جنگ خدا نروید، آن کسی که در ملأ عام روزه خواری می‌کند گردن کشی در برابر خدا انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده از جوانان خواست در این ماه پویش شهر ما روزه دار است را در اولویت قرار دهند تا پیام رمضانی بودن این شهر به همه منتقل شود، گفت: در برپایی سفره های افطاری در مساجد همت کنید ولو به اینکه یک دانه خرما باشد و از اجر معنوی آن برخوردار شوید و فرهنگ سفره های افطاری را در شهر نهادینه کنید.

وی تصریح کرد: برای مهمانان نوروزی ایستگاه صلواتی افطاری برپا کنید، و در اجر آن همه مردم سهیم باشند، و محافل قرآن را در خانه ها ، پارک ها و ساحل و در ملأ عام گسترش دهید و فضای و با تلاوت قرآن فضای شهر نورانی کنید.

امام جمعه بندرعباس گفت: در دهه تکریم مساجد قرار داریم، و تکریم ظاهری مساجد غبارروبی ها و کارهای ظاهری آن را انجام دهیم، و تکریم ظاهری مساجد به رفت و آمد مردم است و نگذارید مساجد در ایام ماه مبارک رمضان خلوت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تشکر وافر از همه ملت ایران بویژه استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در بیش از دو سال انواع و اقسام بمباران رسانه ای و غیره دشمن برای القای عدم مشارکت در انتخابات مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان با آمدن پای صندوق رأی زدند، و پیروز این میدان مردم بودند.

وی در پایان خطاب به نمایندگان افزود: در وهله اول شاکر خدا باشید که مردم را به سمت شما هدایت کرد و دوم باید قدردان ملت باشید که آمدند و به شما رأی دادند و تا می توانید عزم خود را برای خدمت به این مردم جزم کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha