شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

نهمین ضیافت افطاری «ترنم وحی» در بندرعباس با حضور بیش از 400 نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و اهل‌سنت هرمزگان و در راستای تقویت روح همدلی و وحدت مذاهب اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزای حوزه از هرمزگان،روابط عمومی دفتر نماینده ، نهمین ضیافت بزرگ افطاری «ترنم وحی» دیشب با حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، جمعی از مدیران کل و مسئولین اجرایی استان و بیش از 400 نفر از ائمه جمعه و جماعت شیعه و اهل‌سنت از شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، قشم، بندرخمیر، میناب، بستک و ... توسط دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در سالن ورزشی حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی،در این مراسم، با اشاره به برگزاری هر ساله ضیافت افطاری توسط دفتر امور اهل‌سنت هرمزگان، تحت عنوان «ترنم وحی» اظهارداشت: امسال نیز این ضیافت برای نهمین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری هرساله ضیافت «ترنم وحی» افزود:  افطار شدن روزه ائمه جمعه و علمای شیعه و اهل‌سنت در کنار یکدیگر، صفا و صمیمیت همیشگی آنها را چند برابر می‌کند.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان تحکیم وحدت، ترویج بصیرت در بین مذاهب اسلامی، روشنگری در خصوص اهداف دشمنان اسلام از ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تبیین اهمیت، ضرورت و فواید تقویت اتحاد برای جامعه هدف را بخشی از آرمان‌های دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان دانست که از طریق برنامه‌های فرهنگی و آموزشی دنبال می‌شود.

وی همچنین برگزاری نهمین ضیافت افطاری «ترنم وحی» را در راستای تقویت روح همدلی و وحدت در بین شیعه و اهل‌سنت اعلام کرد و گفت: وحدت همواره رمز موفقیت اسلام و ضامن عزت و اقتدار مسلمانان بوده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha