پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بردخون

حوزه/ امام جمعه بردخون گفت: ملت مسلمان و شهیدپرور ایران از دولتمردان انتظار دارند با این پدیده شوم بی حجابی که ریشه در فرهنگ غرب دارد و هدفش تضعیف نهاد خانواده و امنیت اجتماعی مردم است، قاطعانه برخورد کنند.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ تثبیت شد.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز بزرگی برای ملت ایران اسلامی است، افزود: ملت قهرمان ایران در این روز با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی آری گفتند و این حماسه بزرگ را آفریدند.

وی با تسلیت وفات حضرت خدیجه(س)، عنوان کرد: این بانوی گرانقدر بزرگترین یار و یاور پیامبر(ص) بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی درباره روز طبیعت، گفت: روز طبیعت روز پایانی تعطیلات نوروزی است و مردم روز خود را در طبیعت سپری می کنند باید مواظب باشند که سالم به شهر و خانه های خود برگردند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این روزها شاهد سرپیچی از مسئله حجاب به عنوان یکی از دستورات مهم خداوند هستیم، اضافه کرد: روز به روز بر تعداد افراد بدحجاب و کسانی که کشف حجاب می کنند، اضافه می شود.

امام جمعه بردخون ضمن تقدیر از بیانیه وزارت کشور و موضع دولت در دفاع از ارزش های دینی به ویژه عفاف و حجاب، بیان داشت: ملت مسلمان و شهیدپرور ایران از دولتمردان انتظار دارند با این پدیده شوم که ریشه در فرهنگ غرب دارد و هدفش تضعیف نهاد خانواده و امنیت اجتماعی مردم است، قاطعانه برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب مهمترین توصیه شهیدان والامقام است که در وصیت نامه های خود بر روی این مسئله تاکید داشته اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: هرگونه بی تفاوتی نسبت به وضع عفاف و حجاب موجب می شود که شاهد آثار زیان باری باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 0
    در سر عقل میباید بی کلاهی عار نیست
    • ؟ IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      آفرین! معلومه که در سر شما نیست، و گر نه در پاسخ قبلی قدری می اندیشیدید.
    • ؟ IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      عین عار است ولی کسی که غیرت و حیا ندارد چطور می تواند معنای عار را بفهمد؟! حجاب همای سعادت است. چنان شیطان بر شما مسلط شده که اجازه نگاه به تجارب تلخ و استفاده از آنها را نمی دهد. دین ندارید لا اقل زندگی زن در جامعه غربی نمی بینید؟ در فضای ناامنی آزادی چطور قابل تصور است؟ چرا در روز روشن دروغ می گویید؟!